Vežėjai siekia permainų

Asta Dykovienė, www.klaipeda.diena.lt

Į vežėjų asociacijos „Linava” prezidento postą kandidatuojantis Erlandas Mikėnas susitiko su Klaipėdos regiono vežėjais, kurie šiuo metu, kaip ir kiti jų kolegos visoje Lietuvoje, išgyvena sunkų laikotarpį dėl didėjančių mokesčių bei situacijos Rusijos rinkose.

E.Mikėnas vakar Klaipėdos rajone susitiko su kolegomis iš Vakarų Lietuvos, kad padiskutuotų apie vežėjų bėdas, nes ir pats turi pervežimo įmonę.

Klaipėdos regione yra 74 vežėjų kompanijos, priklausančios asociacijai „Linava”, kuri vienija apie tūkstantį vežėjų, šie turi maždaug 20 tūkst. sunkvežimių. Visoje šalyje pervežimo verslu užsiima apie 4 tūkst. bendrovių.

„Paskaitęs spaudą, susidarau įspūdį, kad vežėjai važiuoja pilnais sunkvežimiais, atsiveža pigių rusiškų degalų, gerai gyvena, daug uždirba, perka naujus vilkikus. O iš tikrųjų mums valstybė, draudikai, bankai nuolatos kelia mokesčius. Štai nuo gegužės mėnesio išaugs kelių mokestis. O mes uždirbame vis mažiau, vairuotojų trūksta”, – pabrėžė E.Mikėnas.

Pasak E.Mikėno, dar ne taip seniai jo įmonei 6 vilkikų draudimo įmoka kainavo 4 tūkst. litų, po to staiga ją pakėlė iki 7 tūkst. litų.

„Darbo nebėra. Kas bus toliau? Iš ko reikia gyventi? Siūlė nuvažiuoti į Daniją, paimti krovinį ir nuvežti į Baltarusiją už 1700 eurų. Vien keltas kiek kainuoja pirmyn atgal. Kai klientui pasakome, kad dirbti teks už savikainą, jis atrėžia, jog pelną reikia skaičiuoti rusiško kuro kainomis”, – susitikime su asociacijos „Linava” prezidiumo nariu apmaudo neslėpė Klaipėdos regiono vežėjas.

Vežėjai pripažino, kad jie nebepajėgūs konkuruoti su lenkais, rumunais, bulgarais, kurie sugeba gauti kompensacijas už degalus.

„Čia ir turime diskutuoti, kad būtų grąžintas akcizas už kurą, nes mūsų versle iki 40 procentų visų sąnaudų sudaro išlaidos už kurą. Reikia įrodyti Vyriausybei, kad mes nebeturime daugiau resursų spaustis”, – tvirtino E.Mikėnas.

Pasak į asociacijos „Linava” prezidento postą kandidatuojančio E.Mikėno, vežėjų verslas – labai svarbi Lietuvos ekonomikos dalis. Skaičiuojama, kad kiekviena darbo vieta transporto įmonėje sukuria penkias naujas darbo vietas – degalų pardavimo, serviso, banko paslaugų, draudimo ir kituose sektoriuose, o Lietuvoje iš viso yra net apie 25 tūkst. licencijuotų vilkikų.

Skaitykite daugiau: http://klaipeda.diena.lt/naujienos/klaipeda/miesto-pulsas/vezejai-siekia-permainu-626119#ixzz2zFMgOMZW

  • melo kojos labai net ilgos

    situju ponuliu, riebesniais ar kudesniais veidukais zvelgianciu is prezidiumo aukstumu i varguolius vezejus, kurie nesugeba apsaugoti savo pinigu.

    Sarmata.

    O gal mato, kad vazinejasi vezejai naujausio modelio masinom, tai ir galvoja, ka cia jiema svienas kita desimtis tukstanciu, galime paimti, o jie, nabagai, tegu sau tyli, kad nesugeba saves apginti.

  • trumpos R. Malkaus ir M. Atroškevičiaus melo kojos

    Kas privertė mažinti TIR knygelių išdavimo kainas?

    „Konkurencijos tarybos ekspertai nustatė, kad asociacija „Linava“ Konkurencijos tarybos tyrimo metu ne kartą mažino TIR knygelių kainas. Nuo 2013 m. rugsėjo 1 d. nariams ir kandidatams į narius pradėtos taikyti ir šiuo metu asociacijos „Linava“ taikomos TIR knygelių kainos yra mažesnės, nei Konkurencijos tarybos pradžioje.

    Reaguodama į Konkurencijos tarybai kilusias abejones bei siekdama geranoriškai pašalinti galimus prieštaravimus Konkurencijos įstatymui, asociacija „Linava“ savanoriškai pasisiūlė suvienodinti atitinkamos rūšies TIR knygelių kainas asociacijos „Linava“ nariams ir kandidatams į narius. Nuo 2014 m. balandžio 1 d. asociacija „Linava“ suvienodino išduodamų atitinkamos rūšies TIR knygelių kainą nariams ir kandidatams į narius.”

    Tik aktivių vežėjų ir konfederacijų dėka, ištraukti į dienos šviesą R. Malkus ir M. Atroškevičius buvo priversti sumažinti TIR knygelių kainas.

    Asmeniškai A. Kondrusevičius ir jo aplinka, su brangiai apmokamų advokatų pagalba virš 10 metų blokavo TIR knygelių kainų suvienodinimą kandidatams į narius su tikraisiais „Linavos” nariais.
    Todėl dėl tiek daug metų akivaizdaus kandidatų išnaudojimo, atsakomybę privalėtų prisiimti pats asociacijos prezidentas A. Kondrusevičius.

    Šis procesas dar būtų ilgai užtrukęs jeigu ne aktyvios kai kurių vežėjų (daug metų prisidėjo prie šios problemos sprendimo) bei Darbdavių ir Nacionalinio verslo konfederacijų atstovų įdėtos pastangos.
    Asociacijos „Linava” valdžios atstovai A. Kondrusevičius, R. Malkus, M. Atroškevičius ir tik jiems patarnaujantis spaudos atstovas Gytis Vincevičius tesugeba gerai meluoti ir gėdingai sau prisiimti nuopelnus net ir už kitų nuveiktus darbus.
    Tokie „Linavos” vadovybės išsišokimai akivaizdžiai atskleidžia jų žemą moralinį veidą.

  • greičiausiai

    M. Atroškevičius pareikalaus, kad Aldas Motiejūnas ir Irina Stančinskaja per „Linavos” kongresą atsiimtų savo kandidatūras į asociacijos prezidiumo narius Atroškevičiaus naudai.

    Pasigirdo kalbų, kad Mečys asmenine įniciatyva reikalauja asociacijos kongrese atsiimti savo kondidatūras ir iš senų revizorių.
    Matyt stengsis prakišti į revizorius Vilniaus regiono skolininką Dariuš Prokopovič.
    Jeigu tame yra tiesos, tai Atroškevičius prieš kongresą galimai užsiima savotišku reketu.

  • nuo Vilniaus regiono į Linavos prezidimą rinkime nesusikompromitavusius naujokus

    Susikompromitavę dabartiniai Linavos prezidiumo nariai:tai Atroškevičius, Kondrusevičius, Abramavičius, Ambrazas,Grigelis, Smaidžiūnas, Kačinskas. Jūs visi buvote arba esate( kai kurie dvigubai) Kondrusevičiaus bendrininkai. Todėl didelė tikimybė, kad šiems piliečiams galimai kolektyviai teks atsakyti už iššvaistytas vežėjų lėšas.

    Pagrindinai rūpindamiesi tik Linavos valdžios interersais senieji prezidiumo nariai nepateisino vežėjų kolektyvo lūkesčių.
    Todėl asociacijos kongrese gegužės 9 dieną į prezidiumo narius nuo Vilniaus regiono neabejotinai reikėtų rinkti naujokus, iš kurių galima būtų tikėtis atsakingo darbo vežėjų labui:

    ALDĄ MOTIEJŪNĄ ir galimai IRINĄ STANČINSKĄJĄ.
    Sigitas Žilius dar netapęs asociacijos prezidiumo nariu, tikėtina, jau spėjo pasinaudoti draugyste su M. Atroškevičiumi bei R. Malkumi ir galimai nesąžiningai gauti materialinės naudos už kažkokias abejotinas paslaugas.
    Turbut negalima pasitikėti tokiu naujoku nuo Vilniaus regiono kaip S. Žilius?

  • Teks prezidiumo nariams už viską atsakyti.

    Prezidiumo nariai,

    jums teks už Malkaus darbelius atsakyti.
    Kas balsavote teisingai – nieko nereikės mokėti.
    Kas balsavote neteisinai – padengsite visus nuostolius.

    Ruoškite pinigus prezidiumo nariai.

    • už Malkevičiaus, o daugiausia už Kondrusevičiaus. ir ne tik dabartiniams, bet ir buvusiems; Grigaliūnas,Astrovskij, Grybauskas,Šarkauskas,Misiūnas,Smaidžiūnas,Grigelis,Kačinskas,StropuS.
      Dabartiniams: Atroškevičius, Kondrusevičius, Abromavičius, Ambrazas,Grigelis, Smaidžiūnas, Kačinskas, Misiūnas. Jūs visi buvote arba esate( kai kurie dvigubai) Kondrusevičiaus bendrininkai. per dvi kadencijas yra pavardžių, kurios kartojasi. Jūs suprantate, kokiais moliais jus padarė Kondrusevičius? ar suprantate, už kiek jūs parsidavėte? ar jūs suprantate, kokie mulkiai esate, jei leidote vogti iš savų kolegų?

  • Lengva Nebus, kol vežėjai

    ,atsiprašau, tupės kiekvienas „savoje tupykloje” ir raminsis dainelėmis – ‘juk tik po 15-17.000 lt iš mūsų tepavogė’…

    Kažkodėl kai koks nors klientas nesumoka bent 3-5.000 litukų, tai visi laksto lyg akis išdegę, po teismus užsakovus tampo ir pan., o dabar linaviniai nušvilpė po keliasdešimt tūkstančių – tai lyg ir nieko, lyg ir geri, tegu sau toliau tupi ir vagia?

  • kodėl R. Malkus stresuoja?

    Kai Linavą pradėjo tikrinti revizoriai, kažkodėl „šaunuolis” R. Malkus po asociaciją pradėjo šliaužioti su drebančiom rankom. Ko jį taip pradėjo kaustyti baimė?
    Gal nujaučia, kad bus blogai ir vakarais padaugina.

    • nesąmonė

      jis negeria, nes pastoviai naudoja vaistus. raminančius. juk jis gaus daugiau belangės, negu Kondrusevičius. jau kalbėk, Ričardai. nebeliks laiko

  • AK ir Malkaus padėjėjams

    – ne Malkus nuėmė įkeitimus nuo pastatų;
    – ne Malkus sunešė garantinį fondą Ženevoje;
    – ne Malkus sumažino Linavos skolas;
    – ne Malkus sumažino TIR knygelių kainas.
    VISA TAI PADARĖ lINAVOS VEŽĖJAI SUMOKĖDAMI PAPILDOMAI PO 22 Šveicarijos frankus už tir knygeles.
    Kondrusevičius nepasimokė po skandalo su iššvaistytu garantiniu fondu ir toliau daro savo juodus darbelius, dabar jau su Malkumi.

  • buvau įspėjęs, kad netarškėtumėte, nes atskleisime visą Kondrusevičiaus pinigų plovimo mechanizmą iš Linavos narių – vežėjų. susimildami, susilaikykite.

  • Šaunuolis Malkus

    Malkus yra šaunuolis!!! Per pusantrų metų savo pareigose sugebėjo sumažinti asociacijos skolas, sukaupti fondus Šveicarijoje, nuimti pastatų įkeitimus bankams, sumažinti TIR knygelių kainas ir dar pavogti daug daug milijonų. Šaunuolis!!! Skaidruoliai niekaip to nesupranta, o ypač skaidrumo judėjimo įkūrėjas ponas Gilys. Kai jis vogė, tai ištratino visus fondus, įkeitė pastatus, privedė asociaciją prie bankroto. O dabar kažkokie keisti dalykai dedasi ant tos Linavos, vis vagia ir vagia, o pinigu vis daugėja, ekonominė Linavos situacija vis gerėja, net Mikėnas jau susirūpino, kad Šveicarijoje per daug pinigų Malkus sukaupė.

  • Tarškučiai

    Oi kaip man patinka toks tuščias puodų skambėjimas, jau kokie 3 metai, jie vis milijonus skaičiuoja 🙂 Tarškina ir tarškina, dieną naktį, o ateina mokesčiai patikrinti, auditas – ir šnipštas…nieko neranda, jokių pažeidimų. Ta sena plokštelė apie išvogtus milijonus niekaip nenudyla, net linksma jos klausytis iš tų pačių žmonių. Atsibuskite – jau 2014 m., ne 2004 ir ne 1998 m. Jeigu manote, kad Linavoje nors centas pro šoną nueina, labai klystate.
    Jūsų draugai, kurie tais metais Linavoje finansus švarino iš kasų dabar tyrėjų rankose, baudžiamosios bylos iškeltos, o jums gi už juos skauda. Keršto apimti tarškinate puodais.

  • Puikiai dirba Algis ir Ričardas. Šaunuoliai

    Algis su Gyčio ir Ričardo pagalba vežėjams į akis miglą pučia. Vežėjai kažką supranta, kažko nesupranta ir sėdi apsvaigintas.

    O tuo metu Ričardas pompuoja pinigėlius iš Linavos :
    – 4,4 milijonus 2013 metais;
    – 1,7 milijonus 2014 metais (per pirmus keturis mėnesius)

    6,1 milijono susikaupia. Nebloga pensija. Užteks abiems. Gytis į šią sumaą nepretenduoja. Jis gauna gerą algą ir dar pavedimai asmeninėms įmonėms.

    O vežėjas sėdi apsvaigintas miglos ir negali patikėti, kad tiek galima vogti.

    Galima tiek vogti. Ir jie tai daro. Tai daro ALgis ir Ričardas.

    • Tai apie kurį čia Ričardą kalba eina

      Nesupratau, tai kuris čia sakot Ričardas vagia iš vežėjų?

      • Zinoma Malkus

        • AK ir Malkaus padėjėjams

          – ne Malkus nuėmė įkeitimus nuo pastatų;
          – ne Malkus sunešė garantinį fondą Ženevoje;
          – ne Malkus sumažino Linavos skolas;
          – ne Malkus sumažino TIR knygelių kainas.
          VISA TAI PADARĖ lINAVOS VEŽĖJAI SUMOKĖDAMI PAPILDOMAI PO 22 Šveicarijos frankus už tir knygeles.
          Kondrusevičius nepasimokė po skandalo su iššvaistytu garantiniu fondu ir toliau daro savo juodus darbelius, dabar jau su Malkumi.

  • Juokdariams skaidruoliams

    Kur buvo Kondrusevičius? Kondrusevičius dirba savo darbą vežėjų labui, kas domisi – informaciją gauna. Vakar 10 val. Kondrusevičius susitiko su Estijos draudimo bendrovės „Salva Insurance LTD“ vadovu Urmu Kiviruutu ir asocijuoto „Lloyd’s“ draudimo brokerio AFL vadovu Centrinės ir Rytų Europos regionui Irmantu Brazaičiu. Paleidžiamas naujas bendras draudimo paslaugų projektas „Linavos” nariams. Šio projekto galutinis tikslas – pigesnis TPVCA draudimas.
    Jau 11.30 Kondrusevičius akis į akį susitiko su Lietuvos Premjeru Algirdu Butkevičiumi, kuriam eilinį kartą išdėstė vežėjų problemas, ir vieną opiausių šiai dienai – pasienio postų pralaidumą.
    Neskaitant dar 5-6 darbinių susitikimų, Kondrusevičius po pietų Alytaus regiono vežėjų kvietimu susitiko su beveik 20 vežėjų, kuriems papasakojo apie šių dienų aktualijas ir atsakė į Jiems rūpimus klausimus.
    Taigi, konkurentas niekur nedingo ir kol kai kurie džiaugiasi kiekvienu savo pirstelėjimu, ramiai dirba savo darbą.

  • Konkurentas dingo

    O kur buvo Kondrusevičius? Nuo to laiko, kai nuo vežėjų pabėgo iš Linavos, daugiau niekas jo ir nematė 🙂

    • Tarškučiai

      Labai protingas, intelektualus komentaras. Visiškai nešališkas. Iš pykčio nesprokite 🙂

  • Klaipėdoj šiandien skaitėm. Gaila, kad ne visus kvietė į susitikimą, būtumėm atvažiavę bent arbatos išgėrę.

  • Puiku straipsnis, sveikinimai

    Sveikinimai, vienam iš kandidatų. Jokių purvų ant Linavos ar vežėjų, problemos aptariamos iš esmės ir konkrečiai.

    Va čia tai kandidatas. Šaunuolis.

Leave a Reply