Vežėjai atranda naujų būdų sutaupyti

www.vezejugidas.lt

Nuolatinis pervežimu užsiimančių transporto įmonių vadovų galvos skausmas – ką padaryti, kad kuo mažesniais resursais būtų galima pergabenti kuo daugiau krovinių. Norint, kad krovinys pas klientą atsidurtų kuo greičiau, galima įdarbinti du vairuotojus, kurie transporto priemone važiuotų be sustojimų iki galutinio tikslo. Vis dėlto tokia praktika gana reta.

Siekdami našumo vežėjai atranda naujų būdų, leidžiančių ne tik sutaupyti, bet ir pergabenti daugiau krovinių. Vienas jų – dviaukštės puspriekabės, išsprendžiančios nemažai rebusų ir sumažinančios įmonių vadovų galvos skausmus.

„Dviaukštės puspriekabės nėra naujiena rinkoje, tačiau daug kam tai vis dar nežinomas produktas. Nors jos ir brangesnės nei įprastos puspriekabės, vis dėlto jomis galima vienu metu gabenti daugiau krovinių, tad ekonomija – akivaizdi“, – teigė „Schwarzmüller“ puspriekabių ir priekabų gamintojams atstovaujančios įmonės „Ligranta“ pardavimų vadovas Mindaugas Mockaitis.

Pervežimais užsiimančių įmonių vadovai, kurie įsigijo būtent tokias puspriekabes, vienareikšmiškai teigia, kad jų darbas palengvėjo, išsiplėtė pervežimo galimybės. Į pasikrovimo vietą dabar reikia siųsti ne dvi transporto priemones, o vieną.

UAB „LMH Baltic“ šiuo produktu įmonės parką papildė dar 2011 metais. Įmonės direktoriaus pavaduotojas Aurimas Pilkauskas vardina priežastis, kodėl susidomėjo būtent tokiomis dviaukštėmis transporto priemonėmis.

„Mūsų įmonė užsiima dalinių krovinių pervežimu iš/į Europos valstybių iš/į Pabaltijo valstybes. Kroviniai būna įvairiausių dydžių ir išmatavimų – ilgi, trumpi, lengvi, sunkūs – dviaukštės puspriekabės universalumas leidžia mums pakrauti krovinius taip, kad jie būtų sukrauti dviem aukštais, bet vieni su kitais nesiliestų, nebūtų „gniuždomi“ ir būtų pilnai išnaudotas puspriekabės tūris. Todėl tokio tipo puspriekabės mums tiko optimaliai, o klientai yra patenkinti, kad kroviniai saugiai, be pažeidimų, gabenami į iškrovimo/ pakrovimo vietas“ – privalumus dėstė atstovas.

Pasak įmonės „Samarina“ direktoriaus Alfredo Pacevičiaus, dviaukščių puspriekabių nauda ir atsipirkimas pateisina lūkesčius – pajamos padidėja 30-50 procentų, nes galima sukomplektuoti į vieną puspriekabę 1,5 puspriekabės krovinių. Įmonėje šios transporto priemonės jau važiuoja ir gabena krovinius dvejus metus. „Vienu metu vežti įvairiausius krovinius – paletes, mažagabarites pakuotes ar ilgas konstrukcijas – didelis konkurencinis pranašumas, tuo mes galime džiaugtis“ – su šypsena kalbėjo vyras.

Ši transporto priemonė turi ir daugiau privalumų – stovų skaičius yra dvigubai didesnis, rėmo konstrukcija papildomai sustiprinta, todėl transporto priemonė patvaresnė vežant sunkius krovinius.

Vežėjų atstovai taip pat pabrėžia, kad dar vienas dviaukštės puspriekabės privalumas – jos universalumas. Kai antras puspriekabės aukštas nereikalingas, vairuotojas ją gali lengvai transformuoti į įprastinę užuolaidinę puspriekabę. Technologiniai procesai nuolat tobulėja, paslaugų efektyvumas didėja, todėl ir dviaukštės puspriekabės randa nišą transportavimo rinkoje.

  • Klausimas ar atsiperka. Leistinas svoris apriboja iki begalybes krautis. Buna tokiu kroviniu jog neuzpildoma priekaba 60% o jau isnaudotas pakrovos limitas. Gal transportuojant dripsnius ir tinka dvieju aukstu 😀
    Musu firmoj tokias naujoves nepritaikysim.
    Mano nuomone neatsiperka investicija

Leave a Reply