UAB „Pekotra“: nelegalus darbas ir klastojama techninė apžiūra?

Žydrė Dargužytė

Vezejugidas.lt redakciją pasiekė vieno iš UAB „Pekotra“ vairuotojų laiškas (aut. pastaba – jo tapatybė redakcijai žinoma, tačiau siekiant apsaugoti darbuotoją nuo darbdavio spaudimo, jo duomenų neviešiname). Laiške rašoma, kad įmonės direktorius Kęstutis Ceizaris verčia darbuotojus pažeisti darbo ir poilsio režimą, be to, atlikdamas savo transporto parko techninę apžiūrą imasi gudrybių – anot vairuotojo, vienas automobilis iš Vakarų Europos yra parsiunčiamas į Lietuvą ir yra parvežama krūva kitų automobilių numerių (jiems yra uždedami laikini numeriai), taigi kečiant tuos numerius, su vienu automobiliu yra atliekama techninė apžiūra visiems kitiems įmonės automobiliams.

„Pirmiausia noriu atkreipti dėmesį į tai, kad naudojant moralinį smurtą (grasinant atleisti iš darbo ir net padengti pervežimo išlaidas), esame verčiami dirbti didžiulius viršvalandžius ir pažeidinėti darbo ir poilsio režimą. Vidutiniškai tenka dirbti po 95-100 val. per 2 savaites. Kai kuriems vairuotojams, kurie sutinka pažeidinėti įstatymus, yra papildomai ir nelegaliai mokama po 200 eurų. Per parą vidutiniškai tenka vairuoti po 10-12 val. Jei krovimo ar iškrovimo metu tachografe paspaudi „plaktukus“ (tai rodo, kad vairuotojas dirba darbą, o ne poilsiauja, tai direktorius imasi visokių priemonių – nuo grasinimų atleisti iš darbo iki neišleidimo į darbą. Esame verčiami naudoti ir takias nelegalias priemones kaip magnetai ir vairuotojų kortelių ištraukinėjimas“, – rašo vienas iš UAB „Pekotra“ vairuotojų.

Susisiekę su UAB „Pekotra“ direktoriumi Kęstučiu Ceizariu, išgirstame jo paaiškinimą: „Buvo atėję Šiaulių transporto inspekcijos pareigūnai, paėmė reikiamus duomenis. Jie duos atsakymą. Aš sakau, kad čia vairuotojų bla bla bla“.

Pasiteiraujame įmonės vadovo, kodėl jie taip elgiasi, ar bando kompromituoti? „Ir dar daugiau – čia viskas ne be profesinės sąjungos indėlio. Atsisakėme duoti jiems paramą. Remdavome kas mėnesį po 1000 Lt, bet dabar nutraukėme paramą ir jie pradėjo taip elgtis. Rašo apie mus kur tik gali. Tai – taktinis manevras. Vairuotojų darbo laiko apskaitos viską parodys“, – dėsto K. Ceizaris.

Vairuotojas, atsiuntęs nusiskundimą direktoriaus veiksmais redakcijai, sako, kad jau kreipėsi į Šiaulių transporto inspekciją, bet „matyt, geri direktoriaus ryšiai daro savo, nes niekas nesikeičia“.

Pasak įmonės darbuotojų, esama ir kitokių problemų. Viena iš jų – suklastoti techninės apžiūros duomenys.

„Kadangi mūsų firmoje visi automobiliai yra vienos spalvos ir markės, tai direktorius tuo naudojasi. Vienas automobilis iš Vakarų Europos yra parsiunčiamas į Lietuvą ir yra parvežama krūva kitų automobilių numerių (jiems yra uždedami laikini numeriai). Kečiant tuos numerius, su vienu automobiliu yra atliekama techninė apžiūra visiems kitiems automobiliams. Visa tai atliekama, žinoma, ne be ten dirbančių darbuotojų pagalbos, galimai duodant jiems kyšius. Visa tai nesunku, patikrinti, pažiūrėjus vairuotojų ataskaitas ir patikrinus CMR: ten aiškiai matosi, kad tuo momentu kai buvo atliekama automobilio techninė apžiūra, jis sėkmingai riedėjo Europos keliais ir uždirbinėjo pinigus“, – apibendrina vairuotojas.

Kol kas vyksta tyrimas. Informuosime apie jo eigą tuomet, kai savo rezultatus pateiks Šiaulių transporto inspekcija.

  • Malonu skaityti!

  • Moraliai smukusi firma.

  • baisi ymone ta pekotra lai eina ji ant 3 raidziu

  • pekotra nera sazininga ymone laiku nebemoka algu ir da sake pradejo mazyt alga ziuri kad tik abgauti,ovaryt reike juodai ,prisieme moldovanu galvoja pasikels bet ir tie zada bekt lauk isto durnyno

  • Net skaityti gėda šių komentatorių paistalų,fragmentų neturinčių jokios įtakos.Komentuoja čia dalikines žinias dėl isilavinimo ir intelekto stokos žmonės, kurie save pasivadinę fūristais. Manau, jog komentuoja čia ne fūristai,bet IN CORPORE buvę nevalingi traktoristai,gyvulių šėrikai (kolchozus išardė,ferms išgriovė, sėdau ant fūros) – dabar tapę nevalingais fūristais,visi kažkodėl- INKOGNITO (bailiai),įstatymų neišmanėliai,nežinantys LR Konstitucijos 33 str.nuostatos.Liaudies patarlėje sakoma;’šuo loja karavanas eina’.Taigi,nevalingi buvę kolchoznikai,traktoristai, pirmoje eilėje, jeigu tik norite elementarios tvarkos isipachmielinkite, elgitės padoriai darydami pauzes leistino važiavimo intervalus.Tuomet interpretuokite tik faktus apie savo bossu pažeidimus,informuokite faktais atatinkamas institucijas,instancijas turinčias valstybės valdymą,o jau instancijos savo diskrecija mūsų situacija pasirūpins ir situacija kaip mat pasikeis garantuoju, nebereikės vergauti.Jeigu galvose krizė, tuomet nieko nepakeisime.Krizė mielieji- tai situacija, kada nėra gatavos išeities,o išeitis visuomet yra,net ir kebliusioje situacijoje.Aš nepažeidinėju vairavimo nustatytų taisyklių,todėl mano bosas nepažeidinėja mano darbo sutartyje išdėstytų taisyklių.Sėkmės ir klestėjimo.

  • NU KAIP JUM SEKAS TEN TARNAUT GIRDEJAU BANKROT PAS JUS

  • tu arturai veju neskiesk jei pats nedirbai ten tai ir nekliedek ten ne raudoni numeriai o juodi numeriai ir bejokios veliavos tad lengvai mes ten vaziuojam su tais numeriais ir niekam neydomu jokios mistikos ten nera jei neisivaizduoji kaip yra tad nerasyk veju tad geriau nebesireisk tam tinklapi jei n
    ezinai kas ir kaip vyksta.

  • pats zemiausias reikalas rasineti skundus,bet lietuviska

  • kieno susiktas reikalas tech.apziura? Tas kas tai parase tikriausiai pats isikandes nesa 100 lt kad galetu prasivaryti savo kledara

  • raseivos kodel nedristat atvirai pareiksti nepasitenkinima? Tie kurie rasinejat varet juodai ir dabar varot.Yra zema pasislepus stukalinti,o susitikus bosa sypsotis tarnaujancio sunies akimis kaip sakalui.Galeciau pavardemis isvardinti tokius raseivas ir subinlaizius.Daug metu as ten dirbu

  • debiliukai, nera jokios pekotros. Yra VERBIEST ir nepuldinekit ant Kestucio. Jis tik tarpininkas neturintis jokiu galiu

  • nepulkit ant kestucio. jis nera joks savininkas.Tai tik suteneris.Pekotra yra visai ne pekotra,o belgu vezejo imone pavadinimu VERBIEST.Juokingai atrodo kai visokios tarnybos i tai nereaguoja,kad LT sukurta pinigu plovimo sistema puikiai veikia,o zmones tai paviesine yra smurtaujami

  • tai va jus esat paprasti kaip sakant asilai, jei tokias nesamones varot ir nep…kit proto, as irgi dirbu ten pat st truiden tad zinau jusu visus navarotus. man irgi liepia vaziuot po 100 su virs valandu, uz tai ponas nedadeda nei skatiko, tai uz ka as turiu dirbt daugiau? anksciau uz virsvalandzius gaudavom atitinkama alga tad buvo stimulas, dabar jo nera. ponas direktoriau, dadek tuos kelis litus kur praso ir dirbsim kaip dirbe anksciau, ir nebebus jokiu pykciu. ir dar viena pastaba pekotros ELITO vairuotojams- jus vadinos kovojot su visais vyrais o paskui pasislepet po pono sparneliu kaip visciukai o vaidinot dideliais ereliais.pamete ponas 200euru ir jus kaip isalke sunys susigundet, puolet visi draskydami ir lipdami per galvas.as manau tai ne vyriska jus galima vadinti tik skurliais.sie vyrai supras apie kuriuos as kalbu.P.S koks jausmas sulindus i subine?ar ymanoma kvepuot?aciu.

  • sveiki vairuotojai

  • vairuotoju irgi ivairiu buna

  • ir vairuotoju ivairiu buna

  • vairuotojai irgi ivairus buna

  • dirbau ne vienerius metus lietuvoj. dabar uzsienyje. uz tai kiek gaunu musu firmose tureciau i menesi pravaziuot apie 22000km ir viskas oficialiai.

  • […] UAB „Pekotra“: nelegalus darbas ir klastojama techninė apžiūra? […]

  • OSAMA tu skirk vergavima ir nora uzdirbti ir suprast kas yra konkurencija? Ar cia tame straispsnyje samoningai parasyta kad vairuotojai vairuoja per diena po 10-12h? Pats tu pagalvok… nes manau tikrai negalvoji nes nujauciu del ko …. Zmones pabuski … Siais laikais su skaitmeninias tachografais vazinejant vakaru Europoje to tikrai nepadarysite.. Ta firma baudu nessimokes ir seniai butu bankrutavusi. Jei pazeidineja tai tikrai ne tiek kaip jus rasinejate, viskas turi sveiko proto ribas. Jei ponui vairuotujui ,,po pachmelo,, susviete vietoj 9h pastovet 12h kol issiblaivys, ar palaukti kol atvaziuos dyz kuro pirkejas o uz tai gaves velniu nuo ,,despoto,, Direktoriaus, tuoj bega skustis ir rasineti cia tokias nesamones.. Nesmeiskit cia firmu ir skirkit visiokius narkotiku bardelius nuo zmoniu kurie nori dirbti ir uzdirbti. Kartais zmones tikrai paryskinat vaivorykstes spalvas.

    • Visi nori dirbt ir uzsidirbt,bet viskam turi but ribos. Nereikia cia burt apie tai,kad neimanoma siais laikais vazinet abile kaip,ne vaikai skaito ir komentuoja sita straipsni. Visi Lietuvoje zino,kad lietuviskose transporto firmose totalus bardakas ir bosu savivale,pastovus spaudimas darbuotojams kad tie pazeidinetu istatymus. Turim surinke kruva zinuciu su grasinimais atleist is darbo jeigu nevaziuosim juodai, yra CMRai su issikrovimais/pasikrovimais tuo metu kai masina tech.apziura praeidineja Lietuvoje. Palauksim ka transporto inspekcija atrasys.

    • Patriote,kaip tu supranti ta nora uzsidirbt ir konkurencija? Pries savaite vaziavai i IT lenkijoj aplenke Girtekos saldytuvas.Pasikalbejom per racija-tas zmogus irgi labai nori uzsidirbt.Tiesiai sviesiai atviru tekstu pasake-‘ neiseina nieko gero uzdirbt,stovim per savaite 24 valandas,per 2 savaites dirbam po 100-120 valandu bet daugiau kaip 5000 km per savaite vistiek neiseina numint…”Vazineja po visa ES ,baudas sumoka tipo firma…Tai cia noras uzdirbt? Cia vadinasi konkurencija?Tai gal tada vardan to uzdarbio vezkim i vakarus rusiskas cigaretes,is NL zolyte,i GB nelegalus…O ka,jug cia tik paprastas noras uzdirbt,pakonkuruot su kokiais rumunais ar lenkais? o kas cia blogo? Kaip kad kas cia blogo jei zmogus per savaite isdirba dvigubai daugiau valandu nei ne tik kad leistina bet ir sveiku protu normaliam pasaulyje galima butu isivaizduot.Ir kaip man dar blaiviam ar del drasos neapsinarkasinusiam vaziuot ir tiketis kad toks noretojas uzmiges nesitrenks kokiam lenkijos 50 kelyj kaktomusa? ir kas tada tures islaikyt mano seima,galu gale uz ka as tada turiu but sutraiskytas atvaziavusio nevergo norincio konkuruot ir uzsidirbt?
      sakai po pachmielo-nevartoju as daznai alkoholio bet po menesio praleisto budoj tu kaip nori daryk bet pradeda vaziuot stogas.Gali manim netiket,vadint kuo tik nori bet tai tu pasiklausk gydytoju,psichiatru kas buna zmogui pervargus…Negi tu toks „protingas” esi kad galvoji kad tas darbo rezimas sugalvotas siaip,del dyko buvimo? Karti patirtis ir vakarieciu ir musu jau seniai parode kad su nuovargiu zmogus kovot negali,armijoj yra specialios tabletes kurios leidzia sumazint nuovargi bet kazkaip negirdejau kad pas mus jas kas vartotu…
      del to tavo nuvalkioto kuro-tai ponai susitvarkykit savo kieme,ta kura jei kas ir perka tai tokie patys kaip jus imoniu vadovai,ypac autoveziai.Duoda sefas pinigu grynais ir pasako”nusipirk malku”Nu nebus paklausos nebus ir pasiulos,antras dalykas,kai kuras vagiamas tai blogai (as irgi sakau labai blogai,vagis reikia teist ir baust) o kaivagiamas atlyginimas,apeinami mokesciai,vagiama is valstybes cia jau gerai? cia vadinas biznis ar ne?Tipo „konkurencija”,kas ka rimciau isdurs…
      O sazinigai dirbant kur tu nori bek skustis,ka tu pasiskusi jei neturi ko paskust,o dumu be ugnies nebuna,ir padeti kas darosi transporto imonese jau seniai visi zino,ne taip mazai zmoniu dirba toje sferoje kad galima butu dar ka nors pagrazint,cia tik kokiam bukam pilitikanui ar kaimo bobutei tokie dalykai naujiena.

    • zodziai liaudies

      Pauksciai,skriskite nuo kelio!Zverys,slepkites miskely!Pakeleiviai,neskit rura,nes atsiveja jus FURA!Uz jos vairo-lietuvaitis,net rankoves pasiraites!Laka kava ir redbuli,ant dezes-magnetas guli.Akys limpa,keikias,ruko.kelia mato kaip per ruka.Stot miegoti neketina,keikia sefa ir masina.Reik daugiausiai nuvaziuoti-sefui sikna pabuciuoti.Pries kolegas but herojum.Mat velniai ta hemaroju!

    • Ale pats,kiba apie save?Nes matosi,kad jokiu argumentu,tik sena propagandine giesme:”paxmielas” ir „dyzelis”…
      Tu,bliam,vaikams pasek pries miega!O man,po 23m ant asfalto – konsultuokis Gebelso rastuose,bet ereziju neskleisk…

      Nepazistu nei vieno su namais ir limuzinais is jusu dyzelio!O va su IS MUSU ATLYGINIMU – pazistu!Net asmeniskai…

    • sumautas patrioye, pats esi is Sargos ofiso, todel cia vejus ir rasineji :@ Kas neaisku, juk yra CMR’ai, SMS zinutes ir t.t., i teisma jus vergvaldziai!!!

  • Mano durna galva tai pgrindinis tokiu firmu ir darbdaviu priesas turetu buti tos saziningos firmos ir darbdaviai kurie gerbia darbuotuojus ir laikosi istatymu. Nes pazeidinejant darbo rezima sukuriamos nesaziningos konkurencijos salygos.

    Beje vairuotojams -kolegoms,besivaikantiems ilgo pinigo ir varantiems su magnetais ir kitais budais. Noriu priminti kad jus irgi darbo rinkoje sukuriate nenormalia padeti,tuo pat metu zalojate savo sveikata,RIZIKUOJATE savo ir aplinkiniu gyvybe.

  • vyrai nespjaudykit i ta sulini is kurio geriate. Raskite firmas kur tik ,,svariai,, vaziuoja ir uzdirba normaliai? Kai gausit centus ir uz miegojima kabinoje niekas nemokes ir galesit ,,batona trupint….,, O jeigu norit uzdirbt reikia truputi ,,pavavaryt,,.O siaip visada zmogui kelias laisvas, toks vaizdas kad tas jusu Direktorius grandinem prie vairo prirakines ir dar su botagu jums per nugara duoda, siais laikais firmas galit laisvai rinktis.

    • teisybe rasai! tegul kimba ikarusams i vaira ir po vietinius kaimus vezioja zmones i parduotuves ir darbus. gales minutemis skaiciuotis grafika,ir nepazeidinet taisykliu,tik vienas bet… Bet uz 750 lt 🙂 🙂 🙂

    • Tik pats nepradek spjaudytis kai viena karta sitas bordelis bus uzristas.Tokie pat „narsus” buvo ir vilniaus taxi saragu boseliai bet…atejo viena karta pikti dedes su kaukem ir storais kaustytais batais,sugulde snukiais i purva ir pasibaige nekontroliuojamas bezpriedielas.Baigsis ir jums,krize nesibaigia,pinigu biudzetui truksta o is jusu minimumo naudos kaip is ozio pieno…taxistai vairuotojai dar bande uz tuos sefus pakovot(buvo matyt del ko,ir tie ir tie neblogai gyveno) uz jus gi niekas net pirsto nepajudins,tokius kaip jus tik purvinu batu telieks paspirt …Va tada ziuresim kam teks pavaryt 🙂
      tarp kitko jums irgi pasiulymas,jei jau toks nuostolingas tas jusu verslas pasirinkit kitoki,kokius ginklus ar narkotikus stumdyt,ten girdejau neblogi navarai eina,jums gi koks skirtumas -ar toki ar kitoki nusikaltima daryt,tai jei jau darot „diela” tai darykit rimtai,ka cia tokiom smulkmenom uzsiiminet..,

    • Priekvaisa nelaimingas, kad visoje Lietuvoje tas pats bardakas. :@ Dirbu uzsienyje, tai nera ka lygint su Lietuvos vergvaldziais!!! Saudyt Lietuvos firmacius reikia, be teismo ir be jokio tyrimo!!!

    • Gal neaiskinkit ka mums daryt,mes nesakysim kur tamstai eit. Gal uztenka durnais apsimest ir vagystes bei apgaudinejima vadint verslu.

      • Pritariu!Reikia galu gale ivardinti:biudzeto,mokesciu,atlyginimu vagyste – NUSIKALTIMAS!!!

        O cia dar ir GRUPINIS – susitarus karteliniu budu ir STAMBIU MASTU.

        Keista:kur ziuri musu svenciausioji panele?Juk sake „tvarkysianti” oligarxus ir kartelius???

    • Zmogau,atsipeikek!Ka mums siulai???Vergauti ir dziaugtis?

      Nori,isversiu i zmoniu kalba,ka parasei?Pasiulyk tai savo seimos nariams:

      „brangioji,kur tu rasi,kad nereiketu dirbti,nebutu xaliavu virsvalandziu,nereiketu pusti i vamzdi ponui?Jei nori uzdirbti – pusk!”

      Na,ikerti?O gal noretum vistik,kad tavo seima dirbtu PAGAL ISTATYMUS IR UZDIRBTU KIEK PRIKLAUSO?

      Nieko asmenisko,tik visada savo teiginius testuok ant saves.Po to siulyk kitiems…

      • Kazkodel koment sukelia ne ten,kur taikiau…Paskutinis buvo Patriotui,pries tai Ikarusui…

  • SINT TRUIDEN

    Dirbau ten keleta metu. viskas ten normaliai,laiku atsiskaitydavo,neatskaiciuodavo jokiu pinigu. o pliusu ir minusu yra kiekvienoje imoneje. nezinau nei vienos imones kurioje butu pagal visus valstybes ir transporto inspekcijos istatymus dirbama. duodavo ir saldytuvus,kol patys vairuotojai prisidirbo iki tiek,kad reikejo paskui juos nusipirkt. dauguma vairuotoju ten patys pirma spjauna i vandeni,o paskui negali gert.maziau vyrai gerkit savaitgaliais,tada ir zmonom pinigu daugiau parvesit ir gerai issimiegoje daugiau darbu padarysit!!!

    • teisingai cia parasiai!! viskas ten normaliai,tik nori visi uz dyka gaut pinigus! eikit dirbt po vieta autobusu parke,tada galesit vaziuot pagal grafika!!!!

      • Tu cia nesiulyk kam kur eit!Jei pats tesugebi muo Smaukiskio iki Kalambibiskio zvyrkeliu,kalbi tik lietuviskai,keikiesi tik ruskai – tai ir kaifuok uz savo 750!Ko draskaisi ne savo temoje?Nesakyk,ka mums daryti ir nesakysim tau kur eiti : D

    • jeigu istatymu nesilaikyma galima vadint viskas normaliai.

    • vairuotojas

      matau kad is tavo parasyto teksto buvai ten pasislepes uz kitu nugaru kol vyrai kovojo del didesniu algu ir geresniu darbo salygu.tokie kaip tu ir dejo pirmi i krumus kai tik situacija pablogejo vietoi to kad pakovotu uz savo teises.del gerimo turbut save turejei mintyje nes ten vyrai padaro viska kas jiems yra pavesta ir tai niekaip nepriklauso nuo savaitgalio praleidimo.tik norisi kad i tave ziuretu kaip i zmogu o ne kaip i verga.

  • Visi zinome,ko vadai siekia – „labiau patyrusiu ir lojaliu” BY,UA,RUS,MD pileciu idarbinimo.Zinome,kad pvz.”Girteka” atskaitineja visokius „nuostolius” nuo lietuvaiciu,kai „legionieriai” be atskaitymu gauna „stavke”.Jei tokie drasus,parasykite kiek „sutaupote” mokesciu nuo 1 svetelio per menesi.Ir kiek lietuviu vairu dirba uzsieny arba ramsto birza del jusu VOGIMO!

    Daugeliu atveju jus net nezinote,kad jusu „gerieji sveciai” jau brovesi ten,kur geriau nei pas jus.Ir buvo masiskai isvaromi su „vilko bilietais”.O jums – gerai!Svarbu apvogti valstybe!O kad po tokio „vairuotojo” baisu lipti i kabina,kad vakaru imonese nebeleidzia stoveti LT vilkiku,rakina dusus ir poilsio kambarius – jums „do lampocki”…
    Atejo laikas,kai nebegaliu ant stiklo deti savo vardo!Zmones cia jau perskaito LT prie jo ir salinasi,nors dirbu uzsienietiska masina…Ir tik del „slavu kulturos”,NELEGALIAI paskleistos is LT vilkiku.

    Nebeblusinekite vairo,parasiusio tiesa!Tai zinoma visiems jau N metu.Instancijoms – tame tarpe…Keiskites nuo saves,nes laukia tokia ateitis:

    http://youtu.be/pHsxF4KTGsc

  • Neverciam nieko tiket. Neras nieko transporto inspekcija,perduosim masinu numerius ir datas,parasysim kokie pazeidimai buvo padaryti, kurias reiketu patikrint. Uztenka,atsibodo but durneliu vietoje.

    • vairuotojas

      va cia tai jau vyriska kalba,smagu kad dar yra suprantanciu situacija.

  • Netikiu tuo ką „vairuotojas” rašo. Garantuotai skundo rašytojas prisiš… es iki ausų ir nebeturi kur eina, nes niekas nepriima. Tokių ale „vairuotojų” visiem pasitaiko. Sudaužo mašiną, kuras 37-40 litrų, „grybas” šimtai km., ir t.t., o kai nuostolius atlygint skundas.

    • Tai, tamstele, jeigu tai butu pavienis atvejas, as irgi netikeciau! Bet su Pekotros vyrais tekdavo daznai stovet savaitinius ir visi kaip vienas pasakojo ta pacia istorija. Tik va, atsirado vienas, kuris tai paviesino!

  • Klausyk, Pekotra direktoriau, butum kur kas garbingiasnis zmogus jai sakytum: „Taip, klydau, dariau nieksybes. Sunkus metas, paskolos spaudzia, reikia suktis”…
    Visi suprastu.
    Daryti klaidas, yra zmogiska. Bet vaidinti sikanti katina ir apsimetineti kad „esu svarus”, tai yra zema…
    Priesingu atveju, visi Pekotroje dirbantys vairuotojai, yra „melagiai”…
    Su jais esu bendraves N kartu. Visi kaip vienas tvirtina kad is 100 valandu neislipa…
    Jai esi padorus, tai uz ka jie turetu su tamsta taip „ziauriai” elgtis…
    Tu gal geriau pasiskambink i firma „Alfatrans” ir paklausk tos firmos savininko, uz ka ji vairuotojai gerbia ir palaiko? O ji tikrai gerbia.
    Deja tokiu sefu, Lietuveleje ant vienos rankos pirstu suskaiciuotume…

  • Nereikia pasaku „imone baudziama ir neleidzia pazeidineti darbo/poilsio rezimo”…: D

    Visos kontroliuojancios institucijos zino,bet tikrina tik „baltaja” jusu buhalterija.Nors jus ATVIRAI skelbiate darbo pasiulymuose,kad mokate CENTUS UZ KILOMETRA!!! Tereikia paskambinti pareigunui „del darbo” ir irasyti pokalbi.Nebijote „deti skersa” ant LR istatymu,AETR konvencijos?Iseitu – NE!O kodel???

    Kaip jusu „atostoginiu” lapu burtai?Reikalavimas rodyti poilsi kraunantis,laukiant dokumentu,eilese prie sienu?

    Kaip visuotinis „magnetizmas” sandeliu teritorijose,stumdant prie rampu,eilese?

    Kaip su „vadovavimu”,kai vairuotojui antros savaites vidury buna jau 90 val vaziuota?”Ka,tu beprotis?Stosi vidury savaites?NEMOKESIU!!!”

    Kodel nuo Kalvarijos liepiama istraukti taxo kortele(deti „daktara,lipduka”)ir „mint i iskrovima”?

    Kodel dirbantys „kadencijomis” vairai verciami trumpinti paskutinius savaitinius?Nes trecia,vietoje poilsio kompensavimo,jau PATYS vairuoja mikroautobusa!Ir dar uz tai NEMOKATE!!!

    Velgi,tie patys vairai paskutine savaite kraunami ir varomi TOLYN nuo keitimo vietos!O ka,NORES NAMO – JUODINS!!!

    Kodel sugalvojate „bonusu sistema” uz daugiau nuvaziuotu kilometru,o pamate,kad zmogus ivykdys – statote pusdieniui i „prastova”???

    NEATPAZISTATE,PONAI VADAI,SAVES?!Galiu dar pavardinti…Manau,ir kiti „dades”: D

    Paneikite ARGUMENTUOTAI nors viena teigini!

    • vairuotojas

      saunuolis osama pataikei tiksliai i desimtuka.viskas gryna tiesa.

  • Tokie dalykai kaip negrizimas automobiliu is europos pereiti tech apziura yra placiai praktikuojami.
    Darbo laiko pazeidimai taip pat.
    Apie plaktuku nuspaudimo draudima esu tik girdejes-asmeniskai nesusiduriau.
    Darbo ir vaziavimo laiko pazeidimas yra placiai paplites(taip pat ir naudojant magnetus) Ypac tuo piknaudziauja imones kuriose dirba rytu saliu pilieciai. Taip pat imones kuriose apmokejimas yra nustatytas uz kilometrus. Pats esu susidures su tokiais faktais UAB Vinctra, KUBAS. Pats tose imonese nedirbau bet vairuotojai prie manes dejo arba nuiminejo magnetus.
    Mano darbo stazas tarptautiniuose pervezimuose 15 metu.

  • Puikiai zinoma vairams sios…(imone vadinti zema) situacija.Ir tai kas parasyta.

    Buvau tarp pirmuju lietuvaiciu,isidarbinusiu uzsienyje.Viena prancuzo imone ne tik sugebedavo vairus vyti KASDIEN po 10 val.Pagal ta pacia schema DAFai,pirkti ir registruoti LT,Utenoje praeidavo TA.Vienas „gudrus” kolega,uz keliu euru ismalda vezdavo tuos popierius ir viska „prasukdavo”.Byla buvo garsi,imone bankrutavo.
    Jeigu minimas vadovas elgesi taip pat ir is anos bylos nepasimoke,tai jis ne vadovas,o asilas!Zadnostj fraera pogubit!..
    Ir dar:geram sokejui profsajunga nemaiso : ) Tai PS yra tas filtras,kuris atsijoja si*tuvus,tersiancius kolektyva.Aisku,organizuotu vyru taip paprastai neapvogsi.Todel ir bijomasi tu PS.O juk joms esant,abi puses laimetu!

  • Konfliktas konkretus. Nereikia irodinet kas kaltas ir kas teisus. Idomu tik tiek, kad „gerasis” vairuotojas laiske kaltina darbdavy kuris, neva vercia vairuoti 10-12 valandu per para. Jei jau taip, tai 2 kartus per savaite tu gali vairuoti po 10 val ( tik ne 12 ir baudele imonei vakaruose pareitu nepadorios sumos)tad tokiam zingsniui darbdavys tikrai nesirys. Tas pats „gerasis” vairuotojas kaltina tech. apziuru darbuotojus kysininkavimu ir dar VKTI Siauliu departamento darbuotojiai, pasak skundo rasytojo, geri Ceizario draugai gal sitoj vietoj ir galetum suabejiot darbdavio padorumu. Na, o parasymas, kad vilkikai dirba vakaruose su laikinaisiais numeriais – kazkokia tai mistika. Laikini numeriai raudonos spalvos, licenziju jiems niekas neduoda, o darbas be licenzijos vakaruos lygus savizudybiai. Greiciau imi abejiot vairuotojo padorumu, nei darbdavio. Tik va darbdaviui trauktis nera kur, skolos bankui, imones veikla is sono graziai atrodo ir turi plaut nuo saves pilama mesla, o pilantysis tai – inkognito. O gal situacija paprastesne – darbdavys pagavo vagiant ir vyksta konfliktas. Idomu dar ir tai kiek laiko tai vyksta ir kiek laiko rasinio autorius dirba imonej.

    • Vairuotojas

      O gal situacija paprastesne – darbdavys pagavo vagiant ir vyksta konfliktas.

      Manau taip: pagavo vagent – vairuotoja i teisma. Bet jei darbdavys vade is vairuotojo, analogiskai – darbdavi i teisma. Jei apmsmeize darbdavi vairuotojas, uz smeista numatoma ne tik administracine, bet ir baudziamoji atsakomybe. Ir atvirksciai, jei darbdavys…

    • vairuotojas

      pekotroje giliai nusispjauti darbdaviui i ta 90val.rezima.jei is 100 masinu viena paeme tai kiti praslydo ir jam tas 1000-2000euru bauda nieko nereiskia moka ir toliau gina.jei netikit pasiklauskit kitu ten dirbanciu vairu.del tech.apziuru tai ir pats nekarta veziau tuos numerius namo o ant vilkiku dejo tokius pat tik popierinius ir niekas nekreipe i tai demesio nei policija nei kitos tarnybos.na o draugu pas pona direktoriu tikrai daug nes jis pats yra buves linavos vadovas o geros pazintys patys zinot nesensta.o darbdavys nepagavo nei vagiant nei kaip kitaip kenkiant firmai nes to ir nebuvo.taip kad nera ko kaltinti vairuotojo.

  • Vairuotojų (nesvarbu, nors jis didžiausias girtuoklis ar lakstūnas keičiantis įmones ir t.t.)interesus nemokamai gina įvairios instancijos- Darbo inspekcija, Mokesčių inspekcija, Kelių transporto inspekcija, Profsąjungos ir t.t. Į nesąžiningų (sąžiningai dirbantiems vairuotojams visur gerai) vairuotojų skundus minėtos instancijos privalo nedelsiant reaguoti. Taip trikdomas normalus įmonės darbas.
    Todėl yra kategorija vairuotojų, kurie tuo sumaniai naudojasi ir džiaugiasi, kad bet kada gali įgivendinti keršto planą.
    Įmonių vadovų interesai niekam nerūpi. Todėl įrodyti savo tiesą (apsiginti nuo šmeišto), jam lieka vienintelis kelias – tai Teismai.
    Nesąžiningi ir lakstūnai vairuotojai beveik visus Teismus pralaimi.
    Tikėtina, kad šiame straipsnyje minimas vairuotojas, todėl ir slepią savo pavardę.

  • Tai jeigu taip blogai,kodel dirba-eikit lauk,iskokit kito darbdavio,pats pirkit vilkika arba baikit mokslus ir galesit dirbti teisininku,gydytoju ar dar kuom….

    • Prie to pacio

      Viskas daug paprasciau nei atrodo. Bet kurioje vakaru valstybeje, tokie cirkai neissivaizduojami!!! Arba turi firma, samdai darbuotojus ir su jeis atsiskaitai pagal istatymus, arba BANKRUTUOJI! Lietuvoje, visi istatymai priimti atsizvelgent darbdaviu interesu. Kitaip tariant, palankus tik darbdaviams! Visam normaliam pasaulyje, uz kartelinius susitarimus, baudzia!!! Lietuvoje, viskas gerai, nes patys politikai susieti su pervezimu verslu. Ir jokiu kerstu cia nekvepe! Paprasciausiai, pradejo Lietuvos zmones sakyt visa tiesa kas vyksta pas Lietuvos vergvaldzius imonese. UAB „Pekotra” ne isimtis, tokiu imoniu yra daug. Palaukit, atsiras ir daugiau tiesa sakanciu. Tokias imones reiketu uzdaryt, atimt joms licenzijas, sefus su buhalterem – teist. Pradesim informacija apie sias negeroves, teikt uzsienio atitinkamoms tarnyboms, paziuresim ka tada vergvaldziai suoks…

  • Na čia kvepia vairuotojo kerštu Ceizariui, nes vežikai šiandien išgyvena nuosmukį todėl ir visokio plauko vairuotojus priima 🙂

    • vairuotojas

      nuosmukis jau senai baigesi tik toliau kabina makaronus ir naudojasi susidariusia padetimi.jei paziureti kaip pleciasi ir atsinaujina parkas tai galva svaigsta.o tam vairuotojui nera ko kerstauti tik paviesino visiem senai zinomus dalykus ir dirba jis jau pakankamai senai.

Leave a Reply