TURBOKOMPRESORIŲ REMONTAS – NUO SUREMONTUOTO AUTOMOBILIO IKI TEISMINIO PROCESO VIENAS ŽINGSNIS
Daugeliui turbūt įdomu, kodėl toks automobilio taisymas gali tapti labai skausmingu bet kuriam autoservisui. Remontuojame turbinas jau turbūt daugiau nei penkiolika metų ir turime tiek patirties, kad galėtumėm dalintis patarimais – į kairę ir į dešinę… Jeigu žinoma, kam nors tai būtų įdomu. Labai gaila, tačiau beveik nei vienam autoservisui neįdomu, kad per nežinojimą gali „papulti” į gilią duobę…
SUGEDO TURBINA? GALIM SUREMONTUOTI!
Tokį pasiūlymą galite išgirsti bet kuriose remonto dirbtuvėse. Nes visi žino, kad jeigu sugedo turbokompresorius – remontas paprastas. Ir jis atliekamas tokiais etapais:
- Turbinos nuėmimas Kaunas Vilnius Klaipėda
- Turbinos remontas Kaune Vilniuje Klaipėdoje
- Turbinos uždėjimas Vilniuje Kaune Klaipėdoje
Visa tai atrodo labai įprasta praktika. Nes automobilių remonte viskas vyksta tuo pačiu principu. Nuėmei detalę, ją suremontuoji arba perki naują ir atgal įdedi. Niekam daugiau niekas neįdomu. Išrašomas garantinis lapas turbinai. Jame dažniausiai parašyta, kad garantija suteikiama pusei metų. Kartais metams. Arba 120.000 km. Iš tikro ši garantija – tai tik iliuzija, kad viskas bus gerai…
TURBINOS SU GARANTIJA – BLEFAS AR REALYBĖ?
- Nauja turbina – lyg naujas automobilis
Visų pirma pradėkime nuo to, kad bet kokia garantija apskritai bet kam, turi savyje tam tikras sąlygas. Kurių vairuotojai niekada neskaito. Neskaito todėl, kad turbinų remontas ir taip nemenkai patuština piniginę. Visi nori kuo greičiau pasiimti automobilį iš autoserviso ir lėkti lyg su nauju ne turbokompresoriumi o varikliu.
Kitaip sakant, po turbinos taisymo daugelis mėgsta užminti akseleratoriaus pedalą lyg automobilis būtų išvažiavęs ką tik iš salono. Tokie jausmai užplūsta daugelį, jeigu autoservisas sudaro tokį remontavimo įspūdį.
- Sąlygos turbinos garantijai gauti
Jeigu nors vienas vairuotojas paskaitytų garantines sąlygas, kurių reikia garantijai gauti tai turbūt suprastų, kad turbinai garantija bus tik tada, jei automobilio variklis bus arba naujas, arba visiškai ir kapitaliai suremontuotas. Kodėl? Todėl, kad kaip veikia turbokompresorius priklauso nuo daugelio dalykų. Ir pašalinti visas gedimo priežąstis – uždavinys numeris vienas bet kuriam autoservisui.
Žinoma, numatyti būsimas ir galimas priežąstis įmanoma, tačiau tai nepaveš netgi turtingiausio kliento piniginė. Todėl būtina surasti pagrindinę ir dabartinę turbinos gedimo priežąstį. Ko nedaro beveik nei vienas autoservisas ( geri individualūs meistrai yra čia, jei kam prisireiks www.autoservisai.lt )
- Pagrindinė sąlyga – idealios turbinos darbo sąlygos
Taigi, idealias sąlygas gali užtikrinti tik visa tvarkingai veikianti variklio sistema. O tai yra praktiškai naujas variklis. Idealios sąlygos iš dalies priklauso ir nuo vairuotojo vairavimo stiliaus. Kas mėgsta lėkti autostrada ir sugalvojus staiga sustoti gesinant variklį su ne tik nauju, bet ir jau gerokai panaudotu turbokompresoriumi ilgai ilgai nevažiuos. Kodėl? Apie pagrindines turbinų gedimų priežąstis galima paskaityti čia www.turbinuservisas.lt turbinu remontas ir restauravimas su garantija
TURBINOS GEDIMO PRIEŽĄSTIS – AR VERTA IEŠKOTI?
- 9 iš 10 turbinų gedimų turi priežąstį išorėje
Ją būtina surasti. Ir iš 10 sugedusių turbinų – 9 sugenda ne dėl to, kad baigėsi turbokopmpresoriaus tarnavimo laikas. Todėl nerasti priežąsties, jeigu jos ieškai beveik neįmanoma. Priežąstį gali nustatyti tik tie, kas turi praktikos turbinų servise ir gamyboje. Yra eilė pažeidimų, pagal kuriuos galima identifikuoti, kas sugadino turbiną ir ką privaloma remontuoti papildomai.
- Pakartotinis remontas garantuotas 90%, jeigu nebuvo nustatyta gedimo priežąsties
Priešingu atveju bus situacija tokia, kad klientas geriausiu atveju guosis visų pirmiausia draugams, o galų gale ir meistrams, kad „Antrą kartą sugedo turbina, ką daryti?”. Tik meistrai greičiausiai bus jau ne tie, kurie remontavo turbiną pirmą kartą. Svarbiausia, kad ir antras kartas gali būti toks pats, jeigu bus naudojama įprasta remonto strategija ir taktika.
DĖL KO SUGEDO TURBINA?
Klausimas kurio neklausia vairuotojai. Ir klausimas, kuris nedomina serviso darbuotojų. Taigi, pirmas dalykas, ko reikia paklausti, kai nustatytas turbinos gedimas, ir kuriai reikia remonto – tai „Dėl ko sugedo turbokompresorius?”. Tą privalo padaryti, bet kuris papuolęs į gana nepavydėtiną situaciją pinigų atžvilgiu.
- Tepalai – susikoksavęs tepalas sugadina turbinas
- Drožlės tepale
- Užsikimšęs dyzelinio automobilio dpf fap suodžių filtras www.dpffiltras.lt
- Užskimišęs katalizatorius – apie tai, ką daryti paskaitykite čia + automobilio katalizatoriai www.katalizatorius.lt
- Staigus automobilio variklio išjungimas po didelio krūvio
- Atskilusių variklio dalelių patekimas ant turbinų sparnuočių
- Tepalo siurblio gedimas
- Per dažnas DPF FAP filtro regeneracijos procesas
Taigi, paprastai kalbant, jeigu kyla klausimas, dėl ko gali sugesti turbina, atsakysim sutrumpintai: Variklio skyriaus gedimai, Išmetamųjų dujų sistemos gedimai ir be abejonės užsikimšęs dpf filtras bei vairuotojo neapgalvotos vairavimo manieros. Paskutinis atvejis rimčiausias, nes žinių stoka, kaip eksploatuoti automobilį, kuriame stovi turbina, labai sunkiai pakeičiamas.
Toliau rašysime apie tai, ” Ką daryti, jei sugedo automobilio turbina” >>> skaitykite čia
Kiekviena diena ateinu pas jus ir kiekviena jus mane stebenate