Šiaulių regiono vežėjai kėlė „Linavos“ vadovų atsakomybės klausimą

„Linavos“ Šiaulių regiono narių susirinkime dalyvavę 35 vežėjai vieningai pritarė Asociacijos prezidento atšaukimo klausimo įtraukimui į „Linavos“ kongreso darbotvarkę. Be to, pasiūlyta ateityje Asociacijos vadovams taikyti nepriekaištingos reputacijos reikalavimą.

Valstybinės kelių transporto inspekcijos (VKTI) Šiaulių regiono departamento direktorius Virgilijus Statkus informavo, kad regione daugėja transporto veikla užsiimančių įmonių: 2013 m. jų buvo 463, o 2014 m. – jau 534. VKTI atstovas taipogi pristatė Šiaulių regiono keliuose patikrintų transporto priemonių statistiką. Anot jo, regione daugiau patikrinama užsieniečių nei lietuvių transporto priemonių, o dažniausiai aptinkamas pažeidimas – vairuotojų darbo ir poilsio rėžimo nesilaikymas.

V. Statkus paragino pranešti apie bet kokias VKTI pareigūnų neteisėtas veikas. Po skandalų Klaipėdoje, anot jo, Inspekcija skiria didelį dėmesį korupcijos prevencijai.

Lietuvos Respublikos muitinės Klaipėdos teritorinės muitinės viršininkė Rita Kunickienė vežėjus informavo, jog regione mažėja krovinių, vežamų su TIR knygelėmis. Muitinės atstovė dar kartą paragino vežėjus skirti didelį dėmesį krovinius lydintiems dokumentams. Iki šiol, pasak jos, dažnai daroma klaida, kad neužpildoma CMR važtaraščio 23 grafa, dėl ko vėliau kyla daug nesusipratimų.

Šiaulių regiono vežėju „Linavos“ prezidiume atstovaujantis Vytas Bučinskas pristatė savo darbus: siūlymus, pateiktus dėl „Linavos“ sekretoriato optimizavimo, dėl TIR perviršio fondo grąžinimo. Kaip ir visuose regioniniuose susirinkimuose „Linavos“ generalinis sekretorius pateikė „Linavos“ finansinės būklės analizę, informavo, jog nepaisant to, kad jau atleista nemažai darbuotojų, šiuo metu atliekama likusių Asociacijos darbuotojų darbo efektyvumo vertinimas.

V. Adomaičiui informavus, kad Valstybinė mokesčių inspekcija, atlikusi Asociacijos 2007-2011 m. finansinį patikrinimą ir priskaičiavusi 5 mln. Lt papildomai mokėtinų mokesčių, vežėjai teiravo, kokių veiksmų bus imtasi, siekiant šią sumą išsiieškoti iš kaltininkų.

„Linavos“ Krovininio transporto skyriaus vadovas Valdas Kazlauskas pasakojo apie darbus ir veiklas, atliekamas dėl vežėjų veiklą ribojančių įstatymų Vokietijoje, Prancūzijoje, Belgijoje ir Rusijoje. Anot jo, sprendimą dėl Vokietijos Europos Sąjungos komisija turėtų priimti per mėnesį, tačiau jei sprendimas bus Vokietijai palankus, analogiškus sprendimus ketina priimta ir Danija bei Norvegija.

Prezidiumo narys Rimantas Martinavičius pasidžiaugė, kad regionų vežėjai aktyvūs ir neabejingi Asociacijoje vykstantiems procesams, o Erlandas Mikėnas ragino išlikti vieningiems, sprendžiant vežėjams aktualius klausimus ir nepasiduoti provokacijoms. E. Mikėnas taipogi informavo apie derybas dėl kuro nuolaidų vežėjams.

„Linavos“ Revizijos komisijos rastus trūkumus, patikrinus Asociacijos dokumentus, pateikė šios komisijos narė Aušra Mecelienė.

Advokatų profesinės bendrijos „Magnusson ir partneriai“ advokatas Marius Liatukas pateikė naujų Asociacijos įstatų projektą. Svarstant jį UAB „Remkautas“ direktorius Kęstutis Ambrazas iškėlė mintį dėl „Linavos“ regionų apjungimo. UAB „Volvega“ direktorius Marius Petraitis siūlė į naujus įstatus įtraukti Asociacijos vadovų nepriekaištingos reputacijos reikalavimą.

Papildomai vyko diskusija dėl „Linavos“ stojamojo ir nario mokesčio. Šiaulių vežėjai siūlė mažinti stojamąją mokestį, tačiau svarstyti apie didesnį metinį mokestį. Pradėjus kalbėti apie naujus Prezidento rinkimus, Šiaulių vežėjai siūlė nemėtyti pinigų, jei laikinai šias pareigas gali eiti ir viceprezidentai.UAB „Šiaulių tiekimo bazė“ vadovas Artūras Volbikas ir UAB „Gravista“ atstovas Andrius Morkūnas ragino ne užsiimti paskalų skleidimu ir komentarų rašymu žiniasklaidoje, o viską spręsti racionaliai, klausti vežėjų nuomonės, t. y. reikia ar ne Asociacijos prezidento rinkimų.

Į laisvą Revizijos komisijos nario vietą iškelta UAB „Juslina“ vadovo Jono Urbono kandidatūra. Slaptame balsavime dalyvavo 34 vežėjai ir visi vieningai pritarė sprendimui, įtraukti Algimanto Kondrusevičiaus atšaukimo klausimą į 2015 m. gegužės 15 d. „Linavos“ kongreso darbotvarkę.

Šaltinis: linava.lt

Foto: linava.lt

  • "Linava" juda link akligatvio

    Su dabartiniu perkrautu valdymo aparatu „Linava” sparčiai juda link akligatvio.
    Todėl būtinos skubios valdymo reformos. „Linavoje” pilnai pakanka dviejų regionų su centrais Šiauliuose ir Vilniuje.
    Tai dar labiau patvirtino Kauno regioninio susirinkimo pravedimas. Į jį susirinko vos kelios dešimtys vežėjų. TIR knygeles „Linavoje” stengiasi pirkti tik Vilniaus< Šiaulių ir dalinai Klaipėdos regionų vežėjai.
    Asociacijos prezidiumiečiai greitai išnaudos vežėjų sumokėtus 2015 metų nario mokesčius ir atsidurs aklavietėje.
    Todėl reikalingos permainos "Linavoje".

  • eilinis vežėjas

    Šiauliečiai įsitikinę, kad nedelsiant reikia apjungti regionus. Lietuva yra liliputinė valstybė ir todėl pilnai pakaktu dviejų regionų. Tai tik pagerintu Linavos valdymą.
    Linavoje tokio tik savimi susirūpinusio prezidiumo visiškai nereikia. Linavą puikiai valdyti gali visuomeniniais pagrindais dirbanti vežėjų taryba.
    Tam prieštarauti gali tik dabartiniai Linavos prezidiumo nariai, kurie sėkmingai pelnosi iš eilinių savo kolegų vežėjų.
    Jau yra yrodyta, kad geriausiai ir efektyviausiai dirba tie žmonės, kuriems labiau rūpi savo kolegų interesai, o ne kapitaliśko atlyginimo siekimas. Jie patys niekaip nesusipranta , kad jau tapo didžiule našta vežėjų bendruomenei.
    Todėl jų reikia atsikratyti , kaip piktžolìų mintančių kitų sąskaita.

    • jie neprašo atlyginimų. jie prašo kompensuoti visas išlaidas patirtas Linavos ( ir tavo) labui.

  • Durneliams Joneliams

    Paparastai, kai į Seimą kelią savo kandidatūrą kažkoks nevykėlis Jonelis-***, toks kandidatas dėl savo silpnaprotystės tesugeba pasiūlyti mažinti Seimo narių skaičių, o dar *** už Jonelį siūlo susimažinti dar ir jų Algas ir visi jų protai tuo ir baigiasi.

    Joneli pažiūrėk kiek procentų sudaro Linavos prezidiumo narių atlyginimas nuo Linavos pajamų ir ypač nuo sumažintų narių skaičiaus ir suprasi kokią kvailystę siūlai.Jeigu net ir labai būtų striuka su lėšomis , tada kraštutiniu atveju reikėtų mažinti ne prezidiumo narių skaičių , o jų algas, kurios ir taip jau apverktinos.Siūlau nesivelti į tokias nesamones nes su tokiais siūlymais tik bandoma atitraukti dėmesį, kad mes besigainiodami dėl vieno sutaupyto grašio, galėtume pamiršti milijonines skolas , paramas, orinius – paraminius pervežimus, turistines keliones ir visa kita kas buvo beatodairiškai išvaistyta.

    Be to regionų prijungimas sukeltų dar didenę nesantaiką vežėjų tarpe.

    • *** Jonelis kondruskininkų kariaunos likučiai. jis dar loja, kaip jam šeimininkas buvo įsakęs. paskaičiuok, kiek prezidiumas surinkęs daugumą tau atkovojo nuo praeitų metų birželio. kai tik pirmą kartą istorijoje dabartinis prezidiumas kažką nuveikė, tada pradedi amsėt ir siūlyt jiems dar didinti savo išlaidas, kurių jie turi ir taip pakankamai. ko tu nesiūlei praeitų kadencijų prezidiumams, kurie ir padarė skolas, pavogė garantinį fondą? išvada viena – tu pats ten dalyvavai.

  • finansų ekspertas

    „Linavos” keleivininkų išlaikymas yra labiausiai nuostolingas asociacijos vežėjams. Juos pilnai išlaiko krovinių vežėjai iš surenkamų pinigų už TIR knygeles. Keleivinis skyrius yra labai nuostolingas asociacijai ir todėl jį reikėtų nedelsiant prijungti prie krovininio transporto skyriaus.
    Vieša paslaptis kodėl nejudinami „Linavoje” keleivininkai, nes Martinavičius prezidiumo narių daugumai tikriausiai yra iškėles ultimatumą, kad nevykdant jo norų jis gali ir prisijungti prie kitos prezidiumo narių grupės. Todėl jam ir nuolaidžiaujama.
    „Linavai” vien pono R. Martinavičiaus išlaikymas kaip viceprezidento tikriausiai kainuoja daugiau nei visi Linavos keleivininkai suneša mokesčių už metinį asociacijos nario mokestį. Todėl reikia ateityje į šias pareigas atsisakyti rinkti keleivininką. Tai per didelė prabanga jau nekalbant apie pastovius „Linavos” darbuotojus keleiviniame skyriuje.

    „Linavai” taip pat didelė našta yra kauniečiai, nes jų didesnės įmonės beveik nesinaudoja Tirais. Kauno vežėjai aplamai nuperka beveik mažiausiai knygelių ir todėl galimai silpniausiai prisideda prie „Linavos” išlaikymo. Todėl kyla paprastas klausimas, kodėl Kauno regionui daroma piktybiška išimtis deleguoti į asociacijos „Linava” prezidiumą net du atstovus. Taip daroma didžiulė ir neatitaisoma klaida kitų daug TIR naudojančių regionų (pvz. Klaipėdos ir Šiaulių) atžvilgiu.
    Kol asociacija dar kažkiek kvėpuoja ir savęs galutinai nesusinaikino, reikia atkreipti dėmesį ir imtis permainų prieš keleivininkus ir kauniečius, kurie jau tampa „Linavai” tam tikra našta.
    Ar Martinavičiui, Mikėnui bei Rutkauskui nederėtų pasielgti sąžiningai ir atsisakyti negarbingai bei šelpiamai gaunamų atlyginimų? To iš jų reikalauja paprasčiausias padorumas prieš savo kolegas vežėjus.

  • nekoks vaizdelis

    Pasirodo Linavoje TIR knygelių mažiausiai nuperka Alytaus, Kauno ir Panevėžio regionų vežėjai. Pagal šitokią situaciją reikėtų Alytaus regioną prijungti prie Vilniaus, o Kauno ir Panevėžio vežėjus prijungti prie Šiaulių regiono.
    Kiek dar laiko vilniečiai, šiauliečiai ir klaipėdiečiai gali šelpti mažai knygelių perkančius kauniečius, panevežėčius ir alytiškius. Po informacijos apie knygelių pirkimą atsiskleidė toks faktas, kad labiausiai šelpiami yra Kauno vežėjai, nes kitiems regionams reikia išlaikyti net 2 jų į Linavą deleguotus prezidiumo narius. Tokia situacija nebegalimtęstis ir todėl reikia sugrąžinti teisingumą ir vienam Kauno prezidiumo nariui atlyginimą tegul moka patys kauniečiai.
    Šiame kongrese jau reikia palaikyti šiauliečių įniciatyvą ir palikti tik tris regionus. Tai Vilniaus, Šiaulių ir Klaipėdos.
    Gana objektyvus ir protingas yra Šiaulių vežėjų pasiūlymas.

  • Pamastymas

    Prezidiumo narių mažinimas – ne tas kelias. Dabartinis paskirstymas pagal regionus – nusistovėjusi tvarka, vežėjams patogi. Bet reikia daugiau teisių perduoti į regionus, įgyvendinti savivaldą, t.y. suteikti daugiau savarankiškumo. Tada regionai patys rinks savo atstovus į Linavos prezidiumą, patys jiems mokės atlyginimus, arba reikalaus dirbti visuomeniniais pagrindais. Regionai dalį lėšų turėtų mokėti Linavai, bendriems asociacijos narių tikslams pasiekti (lobizmui, tarptautiniams reikalams ir t.t.) o likusią dalį galėtų valdyti patys. Tada vežėjai patys nuspręstų, ar jiems reikia vieno, dviejų ar penkių prezidiumo narių. Ar reikia savo skyriui 20m2 patalpų, ar 120m2. Ar nuomoti patalpas iš Smaidžiūno už 100 tūkst. Litų per metus, ar skelbti konkursą ir mokėti dvidešimt kartų pigiau. Tada keleivininkai turės išlaikyti savo prezidiumo narį ir viceprezidentą, Kauno regiono vežėjai, pagal TIR knygelių pardavimą užimantys ketvirtą vietą pagalvos, ar jiems reikia dviejų prezidiumo narių ir t.t. Toks asociacijos modelis sustiprintų regioninį vežėjų bendravimą. Nes šiandien atotrūkis tarp vežėjų ir asociacijos gilėja. Skaidruolių darbai neliko be rezultato. Dabartinė dalyvavimo regioninėse susirinkimuose tvarka su SODRos pažymomis ir kitais absurdiškais reikalavimais davė savo rezultatus. Vilniuje dalyvavo 90 narių, Šiauliuose 35, o Klaipėdoje iš viso tik 25 nariai. Kol asociacija galutinai nedegradavo ir nesusinaikino reikia kardinalių permainų.

  • visgi racionaliausius sprendimus pasiūlė šiauliečiai

    Labai protingai pasielgė V. Bučinsko vadovaujami šiauliečiai kurie iškėlė mintį dėl „Linavos“ regionų apjungimo.
    Tikriausiai kauniečiai gautu pastovų mandatą į prezidiumą deleguoti autobusistą, nes jų labai stiprus keleivinio transporto parkas, o dėl likusių 3-jų vietų kautusi visas naujas (prijungti Kauno ir Alytaus regionai)Vilniaus regionas.
    Taigi beveik per pusę asociacijoje „Linava” sumažėtų prezidiumo narių.

    Taip šį klausimą reikia spręsti todėl, kad „Linavoje” jau atleista beveik pusę darbuotojų. Drąstiškai mažėjant asociacijoje darbuotojams, privalomai ir proporcingai „Linavoje” turi sumažėti ir prezidiumo narių. TODĖL REIKĖTŲ PASIKLIAUTI ŠIAULIŲ REGIONO VEŽĖJŲ NUOMONE, KAD UŽTEKTŲ KOKIŲ POROS REGIONŲ. Šiauliečiams didelė pagarba, kad taip racionaliai masto ir pasiūlė tokį protingą pinigų taupymo „Linavoje” mechanizmą.

    Tuo labiau finansinio taupumo sumetimais taip turi elgtis „Linavos” bendruomenė, nes ateityje numatoma dar racionaliau ir efektyviau dirbti mažesnėmis darbuotojų pajėgomis.
    Kaip ir visuose regioniniuose susirinkimuose „Linavos“ generalinis sekretorius pateikė „Linavos“ finansinės būklės analizę, informavo, jog nepaisant to, kad jau atleista nemažai darbuotojų, šiuo metu atliekama likusių Asociacijos darbuotojų darbo efektyvumo vertinimas. Tai didelis žingsnis į priekį taupant vežėjų sukaupiamas lėšas asociacijoje.
    Todėl visus šiuos darbus reikėtų atlikti kuo greičiau.

    • Dėl racionalaus pasiūlymo...

      Šiek tiek norėjau patikslinti … Šiauliuose buvo pasiūlyta šiek tiek kitaip…kadangi Alytaus ir Panevėžio regione tirų pardavimai mažiausi , tai buvo siūlyta Alytaus regioną prijungti prie Kauno , Uteną su Ignalina jungti prie Vilniaus o Panevėžį prie Šiaulių…

  • Linavos prezidiume prie dabartinių finansinių galimybių tikrai yra per daug veltėdžių. Todėl vežėjas iš Šiaulių teisingai pasiūlė sujungti regionus.
    Vilniaus regiono susirinkime dalyvavo 97 vežėjų įmonės, kai tuo tarpu tik toks vežėjų skaičius dalyvavo sudėjus Panevėžio, Klaipėdos ir Šiaulių regionų atstovus. Tai rodo, kad be reikalo yra švaistomos vežėjų lėšos.
    Todėl reikia padaryti tik du regionus, Panevėžio ir Klaipėdos regionų vežėjus prijungti prie Šiaulių. Kauno ir Alytaus regionus prijungti prie Vilniaus.
    Tik dviejų regionų išlaikymas Linavos bendruomenei kainuotų ženkliai pigiau. Ignalinos raj. vežėjams būtų patogiau prisijungti prie vilniečių.
    Į Šiaulių regioną būtų išrinkti du prezidiumo nariai , o į Vilniaus 4 ir su prezidentu sudarytu 7 prezidiumo narių grupę.

    • Ekstremalui

      Bet tu čia ir pavarei. O kur autobusistas? Jis gi irgi antpečių nori.

  • Šiauliečiui

    Jus geriau žiūrėkite pas save kas kiek turi furų. Zeniuko Auturos transportas jau baigia savo gyvenimą nugyventi, liko tik du darbuotojai ir skolos SODRai. Patarėjas atsirado, firmą ZBT subankrotino, Aituros transportą baigia subankrotinti ir dar kitus gyventi moko, patarinėja.

    • Atroškevičius turi tik pustrečios Fūros, o mokina Pelėdą kaip dirbti. Gal septynis kartus į prezidiumą ir prezidentus bandė kandidatuoti, ir tik vieną karta 2011pateko su Kondrusevičiaus veduoklų pagalba.Ir greit vėl buvo išspirtas, tai dabar skundžia visus ir už viską. Mikėną net už nevietoje jam nusišlapinus, žada perduoti į prokuratūrą.O revizores jau apskundė gal N kartų.

  • Putadrebiams

    Sveiki, gerbiamieji, Jus putas ne cia leiskite, o atvaziuokite pas mus i provincija, Siaulius ir isdestykite, mums visiems savo Portugaliskas mintis ir pastebejimus. Laabai laukiame.

  • Įžūlus tipas

    Tokio įžūlumo tipo jau seniai beteko matyti – nepripažįsta, kad gavo paramą, nors juodu ant balto ir su parašais ir su anspaudais yra sutartis.

    Zeniau – grąžink ką paėmęs iš Linavos.

  • Zeniukas kada grąžins pinigus Linavai

    Yra paramnos sutartis atsidūrusi pas teisėsaugą, kurioje aiškiai parašyta -83 000 Lt gavo Zeniaus Buivydo firma.

    Tyli revizorės, nieko nedaro, tyli Bučinskas – nieko nedaro. Kame reikalas?

  • Atroškevičiui visai stogas pavažiavo beginat savo patroną Kondrusevičių,
    pats vienas Cargonews pakomentuoja,po to vėl savo komentarą komentuoja. Jo proto bokštas, kaip ne kaip „teisininkas” Minsko milicijos mokyklą baigęs.

  • šiauliečiams

    šaunuoliai! sukalėt paskutinį vynį vienbalsiai. net ištikimiausi buvę Algiuko draugai pasirašė. matot, kaip širsta buvęs viceprezidentas..

  • Durnių laivas

    Zeniukas pasistatė Linavoje altorėlį savo kabinete, tai juokiasi visa Linava. Plotkelių kepyklėlę tuoj atidarys ir dalins išrišimą.

    • visi paraminiai uzleidziami be eiles

    • Na ir klanaus

      Girdejom, jog is kabineto bando koplytele pasidaryti. Gal papildomai pinigelio nores prisidurti prie algos, ir sarvojimo sale kabinete pasidarys. Klounas kaip reta, turbut vis neissiblaivo

  • Šiauliečiui Gabalui iš Joniškio

    Yra toks veikėjas pavarde Gabalas (kieno patys spręskite), gyvena jis Joniškyje ir dirba skandalingai pagarsėjusio paramisto Zeniuko firmoje. Tuo pačiu jis yra tos pačios religinės sektos narys, kuri jungia keletą Šiaulių vežėjų, Zeniuka spavedoja ten juos visus.

    Rašinėja visų šiauliečių vardu ir dedasi baisiu žinovu reikalų LINAVOS.

    Gerbiamas Gabalai, Velykos artėja, dažykite kiaušinius, garbinkite dievulį. Sėkmės didžiausios, o vežėjų reikaluose jūs esate paklydusi avelė.

  • šiaulietis

    nuo kada trijų fūrų buvęs viceprezidentas mečys Atroškevičius, kurio vadovavimo metu buvo grobstomos Linavos lėšos, kuris balsavo už Malkų, už Macrofinance ir vaikščiojo apsistatęs Verkečio advokatų kontoros advokatais, baigs mokyti mus kaip gyventi ir kaip pasielgti? juokinga iki ašarų.

    • Pritariu Mečiui

      Ar Šiauliuose liko dar nors vienas blaiviai mąstantis vežėjas ar visi tapo religinės sektos lyderio Zeniuko burtų apkvailinti?

      Sprendimas dėl Algio nušalinimo Kongrese – kaip mirusiam kompresai. Jis teisiškai nieko nereiškia, politiškai irgi rodo neišprusimą.

      kada dirbti vežėjų labui pradėsite religiniai fanatikai?

  • Nesamoniu kampelis

    Algimantas Kondrusevicius pats parase prasyma Kongresui ir prezidiumui, kad jis atsistatydina. Prezidiume net nubalsavo nuo kada – nuo kovo 26 d.

    Dabar gi abaldujai Siauliuose nusprende padaryti kazkoki *** – itrauke Kondruseviciaus atsaukimo procedura.

    Kaip galima atsaukti zmogu kai jis jau atsistatydino? ***

    • Va cia tai Amerika

      Del prezidento rinkimu prase pataupyti siaulieciai. Pasitenkins keleivininko iskamsa.

      Ar jus savo galva galvojate – negi prezidentu autobusininka turesite ir normaliai jis jusu krovininius klausimus spres? I Rusija vaziuos, deresis su juo kas?

      Dar karta sakau – ***.

      • Jokdariams is sostines arba Meciukui...

        Taip , taip , AK Jums daug kroviniu tipo i RUS parupindavo…juokdariuk , nebemokyk , turedamas vos tris ar ten keturias perkrypusias „furas” mokyti siaulueciu , kaip nekaip , bet Siauliuose visdelto susikoncentravusios didziosios Lietuvos imones ir Meciuk tau dar tolokai iki Ju.

        • Atstovavimo krizė

          Esu nei iš sostinės nei iš kitų labai didelių miestų, bet manau, kad turėti normaliai atstovaujantį mūsų įmones prezidentą būtina.

          Nepykite nei šiauliečiai nei sostinės ar Kauno didieji vežėjai, jeigu esate tokie savarankiški, dideli ir patys galite viską pasidaryti – tai jūsų reikalas.
          Mažiukui vežėjui kaip aš nėra tokios galimybės ir reikalingas nuolatinis atstovavimas Rusijoje ar kitur. Kai pažiūriu ką žino ir ką gali toks Rimantas Martinavičius ar Erlandas Mikėnas – nusvyra rankos. Aš jiems daugiau apie Rusiją galiu papasakoti nei jie man.

  • O kam buvo iteiktas tas atsistatydinimo pareiskimas? Generaliniam sekretoriui ar kam?

  • Durnių laivas

    …Slaptame balsavime dalyvavo 34 vežėjai ir visi vieningai pritarė sprendimui, įtraukti Algimanto Kondrusevičiaus atšaukimo klausimą į 2015 m. gegužės 15 d. „Linavos“ kongreso darbotvarkę…
    Šiauliečiai, tai kas užsiima politikavimu? Kondrusevičius nuo kovo 26 dienos prezidiumo nutarimu atleistas iš prezidento pareigu. Kovo 18 dienos Linavos pranešimas:”Antradienį Klaipėdoje vykusiame neeiliniame „Linavos“ prezidiumo posėdyje vienbalsiai buvo nuspręsta tenkinti Asociacijos prezidento Algimanto Kondrusevičiaus pareiškimą trauktis iš pareigų”. Tai taip anot Andriaus Morkūno atrodo „racionalus” sprendimas.

    • Meciukui...

      Taip taip , tikrai racionalus sprendimas , kai su AK bus nutraukta darbo sutartis , tada ir bus ivykdytas atstatydininas ar atsistatydinimas…kolkas jis tik „serga”…
      Niekas jam netrukde zmoniskai atsiswtatydinti…

      • Nesuprantantiems

        Davarėt žmogų kraugeriai ir dar aiškinat kada jam iš ligoninės išeiti reikia? Kad jums dvigubai tiek problemų atsirastų tokių kaip dabar jis turi, nebrendylos.

        Jeigu neturite žmogiškumo ir elementarios atjautos – skrisite iš to verslo su visais savo altorėliais. Čia jau principinis reikalas.

        • To Nesuprantantiems

          Mažiau žmogui vogti reikėjo iš Linavos ir šnapso gerti…problemų būtų buvę mažiau…

Leave a Reply