Rusija perspėjo, kad tranzitiniai traukiniai per Baltarusiją nebus praleidžiami

„Lietuvos geležinkeliai“ oficialiai gavo laišką iš Rusijos, kad nuo šiol nebus praleidžiami tranzitu per Baltarusiją į Muitų sąjungos ir Azijos šalis vykstantys traukiniai, gabenantys maisto produktus, o pirmasis šio stabdymo nuostolis buvo 1 tūkst. tonų sviesto krovinys, kuris pirmadienį buvo vežtas į Uzbekistaną, rašo „Verslo žinios“.

„Kai Maskva paskelbė maisto produktų embargą, mums per savaitę grąžino 32 vagonus su maisto produktais. Dabar kitas toks didelis pakeitimas. Nuostoliai neišvengiami, tačiau, kokie jie bus, neaišku“, – dienraščiui „Verslo žinios“ sakė „Lietuvos geležinkelių“ Krovinių vežimo direkcijos direktorius Stasys Gudvalis.

Anot jo, Rusija nurodė, kad maisto produktus galima vežti per Latviją arba Ukrainą, o Baltarusijos geležinkelių vadovai jau derasi su kolegomis Maskvoje, tačiau, ar šie pokalbiai bus vaisingi, neaišku.

Šaltinis: lrt.lt

  • Nepavykęs kontrapuolimas

    Šiandien skaidruolių grupelė asociacijos prezidiume sumanė nukreipti dėmesį nuo savo šutvės skolininko Z.Buivydo užsipuldami Algimantą Kondrusevičių
    · Įgyvendinamas „Ernst&Young“ planas sužlugdyti asociacijos LINAVA PVM grąžinimo skyrių. Vežėjai liks be pinigų, o PVM skyrius kurį laiką neveiks, kol jį tikrins konkuruojanti firma „Ernst&Young“.
    · Vežėjų problemų Rusijoje sprendimas rūpi tik keliems prezidiumo nariams

    Šiandien vykstančiame asociacijos LINAVA prezidiumo posėdyje skaidruoliai pratrūko – bandė užsipulti asociacijos vadovą, organizuodami balsavimą už nepasitikėjimą juo.

    Šis jokios teisinės galios neturintis desperatiškas žingsnis, skirtas sukelti šurmulį ir regimybę, kad asociacijoje kažin kas svarbaus vyksta, norint nukreipti dėmesį nuo tikrojo skandalo – praėjusią savaitę paviešintų pilkojo skaidruolių kardinolo Zenono Buivydo sutarčių su Valdu Giliu, gaunant 83 000 litų paramą iš asociacijos LINAVA.

    Iniciatyvių vežėjų pagalba buvo kreiptasi į LINAVOS prezidiumą, revizijos komisiją ir generalinį sekretorių siekiant ištirti SKANDALINGĄ atvejį, kai dabartinio asociacijos prezidiumo patarėjo Zenono Buivydo įmonė AITUROS TRANSPORTAS gavo didelę paramą iš asociacijos LINAVA. Priminsime, jog Z.Buivydas galėjo negrąžinti šios skolos asociacijai.

    Siekiama išsiaiškinti visas aplinkybes kokiomis sąlygomis galimai pažeidžiant etikos normas buvęs asociacijos prezidiumo narys Z.Buivydas 2002 m. pasirašė paskolos gavimo sutartį su Valdu Giliu.

    Tačiau tam visais būdais priešinasi skaidrumo judėjimui priklausantys prezidiumo nariai – asmeninis Zeniuko draugas Vytas Bučinskas, Erlandas Mikėnas, Artūras Rutkauskas, Vidas Augaitis, Valius Smaidžiūnas ir Rimantas Martinavičius.

    „Ernst&Young“ planas pavyko

    Minėti skaidruoliai prezidiumo nariai sustabdė PVM grąžinimą vežėjams iki vasario mėnesio – bandydami išsisukti nuo finansinių įsipareigojimų savo nariams. Taip diskredituojama asociacija LINAVA ir jos geras vardas. Protingi vežėjai supranta, kad tai yra paranku asociacijos apskaitą vedančiai bendrovei „Ernst&Young“, kuri yra žinoma PVM gražinimo veikloje. Faktiškai konkurentams atiduota sunaikinti LINAVOS PVM grąžinimo skyrių, o A.Rutkauskas pasiūlė šios bendrovės teisininkams atleisti PVM skyriaus darbuotojus. Labiau pasityčioti iš vežėjų, kurie gali nebeatgauti pinigų iš LINAVOS ir tuo pačiu iš asociacijos darbuotojų kažin ar buvo galima?

    Svarstant biudžetą, ta pati „Ernst&Young“ piešė baisiausią ateitį LINAVAI – neva ši nepajėgs išsilaikyti finansiškai, jos biudžetas 2015 m. raudonuoja nuo nuostolių.

    Kyla klausimas ar šimtais tūkstančių besitaškantis ir privilegijų pilnas asociacijos LINAVA prezidiumas išties bando sužlugdyti asociaciją LINAVA? Atsakymas yra – TAIP. Deja, bet prezidiume susėdę su Rusijos tarnybomis siejamų verslininkų draugai iš Kauno ir Klaipėdos tiesiu taikymu veda asociaciją į pražūtį. Susitarimus su „Ernst&Young“ slapta kuruojantis Vidas Augaitis ir Artūras Rutkauskas savo planą įgyvendina nuosekliai ir tiksliai.

    Svarstymuose apie vežėjų problemas Rusijoje abu dėjosi baisiais kovotojais, tačiau jokių realių žingsnių sustiprinti vežėjų atstovavimą, teisinės pagalbos sustiprinimą, nepasiūlė. E.Mikėnas pavasarį jau siūlo daryti išankstinį rinkiminį kongresą, kur bandys organizuoti perversmą. Reikalaujama daryti du kongresus iš karto – ataskaitinį ir paskui rinkiminį, reikalaujama dvigubai didesnės sumos. Pavasarį bus karšta, bet ar beliks akmuo ant akmens LINAVOJE po pražūtingų sprendimų?

Leave a Reply