Regioniniai susirinkimai baigėsi – kas lyderiai?

Pasibaigus „Linavos“ regioniniams vežėjų susirinkimams, paaiškėjo visi kandidatai į Asociacijos prezidentus bei kurie iš jų sulaukė daugiausiai vežėjų palaikymo.

Regionų vežėjų balsai pasiskirstė taip:

Erlandas Mikėnas (UAB „Vedautos autotransportas“) – 78;

Vytautas Milėnas (UAB „Vilaista“) – 39;

Vidas Augaitis (UAB „Vitransa“) – 22;

Sigitas Žilius (UAB „Krautoma“) – 20;

Julius Misiūnas (UAB „Ignolita“) – 10;

Mečislovas Atroškevičius (UAB „Mečys“) – 9;

Aldas Motiejūnas (UAB „Vantra“) – 2.

Šia tvarka kandidatai į Asociacijos prezidentus ir bus surikiuoti balsavimo biuletenyje.

Kadangi į Prezidentus buvo iškelti Vilniaus, Utenos, Klaipėdos ir Kauno regiono vežėjams atstovaujantys Prezidiumo nariai, todėl vienam iš jų laimėjus, laisvą Prezidiumo nario vietą pretenduotų užimti (skliausteliuose nurodomas gautas reitingo balų skaičius regione):

Utenos regione:

Šakiur Gulijev (UAB „Raliga“) – 11;

Raimundas Jašinskas (UAB „Siramis“) – 8;

Klaipėdos regione:

Žydrūnas Murauskas (UAB „Astrelė“) – 16;

Kauno regione:

Arvydas Drąsutavičius (A. Drąsutavičiaus firma „Egliana“) – 31.

Romas Vosylius (UAB „Jotvainis“) – 25;

Vilniaus regiono vežėjai, jei prezidentu būtų išrinktas A. Motiejūnas, kandidato į Prezidiumo narius nutarė nekelti.

Šaltinis: linava.lt

  • nebijokime kritimos

    Linavoje sąžiningiausi ir daugiausiai asociacijos labui yra nuveikę Vidmantas Pelėda ir Juozas Kuklys.
    Iš samdomų darbuotojų geriausiai vežėjų interesus atstovavo ir atstovauja Valerija Glebovienė.
    Į šių žmonių kritiką visiems reikėtų rimtai įsiklausyti.
    Todėl nereikėtu bijoti Linavai atsidavusių kritikos, o geriau skaidriai daryti tam tikras išvadas.
    Už rėksnius norėtusi atsiprašyti Valerijos ir jai nuoširdžiai padėkoti už kompetetingą pagalba vežėjų bendruomenės atstovams.
    Tegul atsipeikėja akli mikėnų, augaičių , milėnų, atroškevičių, žilių ar kitokio plauko veikėjų ginėjai. Duok dieve asociacijai daugiau tokių jai atsidavusių darbuotojų kaip ponia Glebovienė.

    • Pritariu ir nuosirdus aciu Valerijai. Sis darbuotojas visada randa laiko dirbti vezeju labui.

  • vežėjams

    Dėkoti reikia Erlandui Mikėnui už jo pasiaukojamą darbą vežėjų labui. Tik jo profesionalumo ir tolerancijos dėka išardyta nusikalstamos Kondrusevičininkų grupuotės veikla. Penkiolika metų terorizuoti vežėjai, pagaliau gali atsikvėpti ir drąsiai įeiti į Linavos pastatą. Neliko pasipūtėlių švogėrių klano. Sutvarkyti finansai, sureguliuotas valdymo aparatas, 50% sumažintas etatų skaičius. Žymiai geriau atstovaujami vežėjų interesai. Neskirstant nei į daugumą, nei į mažumą visi prezidiumo nariai dirba pagal savo sugebėjimus ir kompetencijos lygį. Žinoma, yra jų darbe ir klaidų, dar kai kurie serga gyvatės kobros baimės liga. Jiems dar Kondrusevičiaus įtaka jaučiama. Žinoma viskam reikia laiko. Taigi visi į rinkimus, išsirinkime tą, kuris jau dirba, nelaukia už krumo tinkamo momento keltis i prezidentus. Kad ir ką išrinksime, bet Erlandui Mikėnui didelis AČIŪ už visas jo pastangas vienijant vežėjus ir prezidiumą prasmingam darbui visų mūsų labui.

  • pastebėjimas

    Iš sąžiningo ir garbingo E. Mikėno praities beliko tik geri prisiminimai. Žmogus taip pasikeitė į blogąją.pusę, kad nublanko jo visi anksčiau atlikti geri darbai.
    Dabar su E. Mikėnu į žvalgybą vargiai kas beeitu. Jis save pilnai diskreditavo, kaip patikimas kompanjonas.
    Tikrai nesinorėtu, kad toks *** būtų net asociacijos vadovu.

  • Tai nebukime ta pati avinu banda,kuri vel seks senojo „piemens”ipedinio keliu.Manau reiktu rinkti ta,kuris irode darbais

    • dar vienas Kondrusevičiaus „projektas” – Misiūnas. viską padarys, kaip jam pasakyta. didžiulės pastangos metamos iš Linavos krovininio skyriaus, konkrečiai Valerijos Glebovienės. gaila, kad sekretoriato darbuotojai dalyvauja ne savo tiesioginiuose darbuose. reikėtų energiją naudoti siekiant suteikti pagalbą vežėjams.

      • Tikiu kad cia nekomentuoja nevezejai, nes turbut nera vezejo kuriam gleboviene neisnaudojo visu savo galimybiu, kompetencijos padedama spresti problemas rusijoj baltarusijoj ir kt.salyse. o kondruseviciaus zmones tai julius salenekas, gintautas pupalaigis.

    • mieli kolegos,
      bukime pakantus vieni kitiems, nepilkime purvo ant vieni kitu, juk po to vel reikes kartu dirbti. o sekretoriatas dirba savo darba, yra profesionalus, kompetentingas ir krovininio skyriaus Valerija Gleboviene ypatingai profesionaliai stengiasi suteikti pagalbą ir konsultacijas vežejams. Tad pagalbą vežejams nesutapatinkime su rinkimais.

      • p.Valerijai

        pritariu Jūsų mintims, tik reikia pradėti nuo savęs. paprasčiausiai nedalyvauti politinėse rietenose, ypatingai buvusių vadovų stovykloje, kurie dabar bando savo darbelius maskuoti per kitus asmenis ( Misiūnas, Milėnas). Kelias su buvusiais ir jų statytiniais veda į NIEKUR. Vežėjai ypatingai nepakantūs sekretoriato darbuotojams, kurie dirba ne tiesioginį darbą, o dalyvauja intrigose.

        • Tai kad linavoje dalyvaujanciu batalijose ir nera. Bendravimas su buvusiais ar esamais, vienaip ar kitaip vertinamais tai nera batalijos. Kaip butu dziugu, kad cia vezejai dalintusi savo problemomis ir patarimais.

  • Vytautas Milėnas pasirodo vežėjų bendruomenėje tik prieš rinkimus. Vilniaus regione jį iškėlė didžiausias Linavos skolininkas J. Grybauskas. neužtenka faktų? tai yra V. Pelėdos sugalvotas variantas ir žmogus bandantis tartis ir su A. Kondrusevičiumi ir su visais ir žadantis visiems generalinio postą..

  • juokingai graudu

    Kaip pastebiu ,tai labai inirtingai p.Milena bando prastumti Kondruseviciaus apastalai.Manau,kad tikrai neturime pakartoti tos pacios klaidos.Man asmeniskai atrodo,kad sis zmogus nieko nenuveike Linavos labui.Ar girdejote susirinkimu,kongresu metu Milena pasisakant,pries skolininkus,del svaistomu lesu???As asmeniskai ne.Kodel gi taip 12 Kondruseviciaus apastalu taip ji giria ir stumia i prezidento posta???Manau,reiktu susimastyti

  • Išrinkus V. Milėną Linavos prezidentu išvengtume prezidiumo nario rinkimų. Dabar nors žinome ką turime. Dabartiniai jau prisivažinėjo į vales, o naujai išrinktas tikrai norės pakeliauti už vežėjų pinigus.
    Daugiausiai balsų yra surinkęs E. Mikėnas. Tačiau jo reikėtų atsisakyti vien dėl to, kad jis gali būti korumpuotas, nes toleravo ir galimai pats į asociaciją įdarbino neaiškių ir nežinia iš kur ištrauktų darbuotojų.
    Praitose Linavos prezidento rinkimuose V. Milėnas atsisakė E. Mikėno naudai kandidatuoti į asociacijos prezidentus ir garbingai paragino savo rinkėjus balsuoti Erlando naudai.
    Pagal nerašytą garbės kodeksą dabar analogiškai turėtų pasielgti ir E. Mikėnas. Greitai pamatysime ar Mikėnas yra garbingas žmogus, nes atrodo taip tarpusavyje buvo susitarta. Ilgai laukti nebeteks, o tikriausiai Bučinskas su Rutkausku Erlandui tokio žingsnio žengti neleis. Jiems juk taip norisi valdyti Linavą.

    • Vežėjas

      Dėkoti reikia Erlandui Mikėnui už jo pasiaukojamą darbą vežėjų labui. Tik jo profesionalumo ir tolerancijos dėka išardyta nusikalstamos Kondrusevičininkų grupuotės veikla. Penkiolika metų terorizuoti vežėjai, pagaliau gali atsikvėpti ir drąsiai įeiti į Linavos pastatą. Neliko pasipūtėlių švogėrių klano. Sutvarkyti finansai, sureguliuotas valdymo aparatas, 50% sumažintas etatų skaičius. Žymiai geriau atstovaujami vežėjų interesai. Neskirstant nei į daugumą, nei į mažumą visi prezidiumo nariai dirba pagal savo sugebėjimus ir kompetencijos lygį. Žinoma, yra jų darbe ir klaidų, dar kai kurie serga gyvatės kobros baimės liga. Jiems dar Kondrusevičiaus įtaka jaučiama. Žinoma viskam reikia laiko. Taigi visi į rinkimus, išsirinkime tą, kuris jau dirba, nelaukia už krumo tinkamo momento keltis i prezidentus. Kad ir ką išrinksime, bet Erlandui Mikėnui didelis AČIŪ už visas jo pastangas vienijant vežėjus ir prezidiumą prasmingam darbui visų mūsų labui.

      • Juokdariui

        Matyt neturi ka veikti, kaip tik paciam sau dekoti. Eik vezeju labui dirbt, o ne visom isgalem tik prezidento posto siekimu uzsiiminek rasinedamas pats sau komentarus. Jau net nejuokinga, o apgailetina darosi saiktant.

  • iš pretendentų skaidrumu išsiskiria tik VYTAUTAS MILĖNAS

    Į asociacijos „Linava” prezidentus beliko tik vienintelis normalus ir skaidrus kandidatas tai Vytautas Milėnas, kuris netratino anksčiau ior dabar nešvaisto vežėjų pinigus. Tai tapo labai aišku ką rinkti asociacijos vadovu, nes jis niekada netaps kokios nors grupuotės marijonete.
    Tik VYTAUTAS MILĖNAS skaidrus kaip krištolas prieš vežėjų bendruomenę.

    Likusieji kandidatai į „Linavos” prezidento vietą arba ėmė arba grėsmingai sau ima, tikėtina, neužtarnautas didžiules algas. 1)Erlandas Mikėnas – (UAB „Vedautos autotransportas“), 2)Vidas Augaitis (UAB „Vitransa“), 3)Sigitas Žilius – iš vežėjų pinigų neužtarnautos paramos gavėjas(UAB „Krautoma“), 4)Julius Misiūnas (UAB „Ignolita“), 5)Mečislovas Atroškevičius – paramos ėmėjas(UAB „Mečys“)ir 6) Aldas Motiejūnas (UAB „Vantra“).
    Jiems tikriausiai reikėtu likti „Linavos” vadovo posto užrybije, nes jie ko gero didelio autoriteto daugumai vežėjų negali kelti.

    • Skaidruolis nr.1 k su Adomavicium Misiunu ir kitais nepriejo prie lovio..

  • Matyt į Linavos prezidento pstą pretenduojantys prezidiumo nariai pirmiausiai turėtų atsisakyti negarbingai gaunamų atlyginimų.
    Kitu atveju jų nereikėtų traukti į asociacijos prezidento rinkimų biuliotenį. Juk reikia įsitikinti ar tapęs prezidentu, toks dabartinis prezidiumo narys nenorės tapti dar didesniu vežėjams priklausančių pinigų asmeniniu tratintoju. Toks nerimtas prezidentas gali dar daugiau savo draugų prifarširuoti Linavoje.
    Kažkaip reikia apsiginti nuo tokios perspektyvos.

  • O kur su savo pasiulymu buvai 15 metu????

  • nei vienas pinigus besivaikantis prezidiumo narys neturėtų tapti "Linavos" prezidentu

    Vežėjai jau keli metai kelią klausimą, kad „Linavos” prezidiumas dirbtu visuomeniniais pagrindais. Tačiau prezidiumo nariai įgnoruoja eilinių vežėjų nuomonę.
    Todėl metinį nario mokestį mes mokame 463,39 EUR, kai Lenkijos vežėjai tik 100. Begalinis prezidiumo narių pasipelnijimo siekimas jau kelia vežėjams begalinį pasipiktinimą.
    Todėl yra siūloma „Linavoje” dirbti per tarybą ir valdybą. Dabartiniai prezidiumo nariai net nesutinka susimažinti savo didžiulių atlyginimų, o tai reiškia, kad atvirai nesiskaito su vežėjų nuomone.
    Tokius prezidiumo narius reikia nedelsiant išvaikyti ir nei vieno nerinkti į „Linavos” prezidentus. Šio finansinio išlaidavimo nešėjai dar daugiau perneš gobšumo bacilų į asociacijos valdymą.

    Pavyzdžiui Lenkijos „ZMPD, nuo 2010 metų turinti ISO sertifikatą, vienija maždaug 5000 narių, kurie gali pasirinkti narystės tipą iš dviejų rūšių – paprastojo arba remiamo. Abiems narystės tipams galioja tas pats metinis nario mokestis (100 eurų), bet skiriasi stojamasis mokestis – atitinkamai 750 arba 500 eurų. Remiamas narys negali dalyvauti rinkimuose.

    Organizacijoje darbuojasi truputį daugiau nei 100 žmonių, iš kurių 71 sudaro nuolatinį personalą, o kitiems, pvz., teisininkams, spaudos atstovams – taikomas išorinio samdymo modelis.

    Asociacijos ZMPD nariai suskirstyti į 18 regionų, kurie renka delegatus į kongresą, o šie savo ruožtu renka 7 asmenų prezidiumą ir tarybą, sudarytą iš 11 žmonių. Darbo užmokestis už šias pareigas mokamas tik prezidentui, o visi kiti prezidiumo, tarybos ir revizijos komisijos nariai atlygio negauna – jiems kompensuojamos patirtos išlaidos. Taryba turi patariamojo balso teisę: formuoja biudžetą, rengia pasiūlymus dėl asociacijos veiklos ir atlieka kitus darbus, kuriuos vėliau teikia prezidiumo patvirtinimui. A. Monkevič teigimu, šios tarybos atitikmeniu „Linavoje“ galima būtų laikyti komitetus ir darbo grupes.

    ZMPD yra sudariusi sutartį dėl elektroninės kelių rinkliavos „viaTOLL“ sistemos aptarnavimo. Taip pat, kaip ir asociacija „Linava“, gauna pajamų iš vizų forminimo vairuotojams ir vairuotojų bei įmonės vadovų mokymų. Tai leidžia kompensuoti lėšų trūkumą, kurį organizacija patiria mažėjant pajamoms iš TIR knygelių išdavimo.”

Leave a Reply