Pradedama registracija į „The Drivers’ Fuel Challenge“ varžybas Lietuvoje

www.vezejugidas.lt

Vairuotojas, pasirinkęs ekonomišką vairavimo stilių, gali sutaupyti nemažai degalų, vairuoti saugiai ir mažinti gamtos taršą. Jau antrus metus iš eilės „Volvo Trucks“ kviečia profesionalius sunkvežimių vairuotojus dalyvauti „The Drivers’ Fuel Challenge“ ekonomiško vairavimo varžybose, o geriausiam iš jų jau spalį atiteks naujas „Volvo V40“ automobilis.

Efektyvus kiekvieno dyzelino lašo panaudojimas, mažinantis aplinkos taršą ir transporto įmonių išlaidas, visada buvo vienu pagrindinių „Volvo Trucks“ prioritetų kuriant naujus sunkvežimius ir paslaugas transporto sektoriui. Modernios technologijos padeda sutaupyti vis daugiau degalų, tačiau sunkvežimių vairuotojams tenka pagrindinis vaidmuo, kadangi jų vairavimo įgūdžiai ir sukaupta patirtis lemia galutines dyzelino sąnaudas.

Siekiant atkreipti dėmesį į sunkvežimių vairuotojų svarbą, „Volvo Trucks“ Centrinės Rytų Europos regione, kuriam priklauso ir Lietuva, jau antrus metus iš eilės organizuoja ekonomiško vairavimo varžybas „The Drivers’ Fuel Challenge“. Į varžybų, kurios praėjusiais metais sutraukė beveik 1600 dalyvių, atrankinius etapus kviečiami profesionalūs sunkvežimių vairuotojai, nepriklausomai nuo to, kokių gamintojų sunkvežimius jie naudoja darbo metu.

„Jau pirmosios varžybos Lietuvoje sulaukė didelio vairuotojų ir vežėjų susidomėjimo, – sako Laurynas Bričkus, „Volvo Lietuva“ rinkodaros vadovas. – Kaip ir pernai, kviečiame registruotis ir išbandyti tiek savo, tiek „Volvo“ sunkvežimių galimybes, numatytą maršrutą įveikiant sunaudojus kuo mažiau degalų.“

Nuo kvalifikacinių etapų iki superfinalo


Šių metų varžybos Centrinės Rytų Europos regiono šalyse prasidėjo kovą ir tęsis iki rugsėjo. Trijų kvalifikacinių etapų startas Lietuvoje – birželio 25 d. Kaune, finišas – rugpjūčio 14 d. Vilniuje. Rugpjūčio 25 d. keturi geriausi kiekvieno etapo vairuotojai susirungs Lietuvos finale, kuris vyks „Volvo“ sunkvežimių centre Kaune. Finale paaiškės, kuris iš dvylikos vairuotojų atstovaus Lietuvai „The Drivers‘ Fuel Challenge“ varžybų superfinale Kroatijoje ir rungsis dėl pagrindinio prizo su kitų šalių finalų nugalėtojais.

Varžybų superfinalas vyks spalį Kroatijoje, šalia Opatijos esančioje Grobnik lenktynių trasoje. Superfinalo nugalėtojui atiteks ne tik ekonomiškiausiai Centrinės Rytų Europos regione važiuojančiojo titulas, bet ir naujas „Volvo V40“ automobilis. Antrosios vietos nugalėtojas bus apdovanotas kelione į „Volvo“ sunkvežimių gamyklą Švedijoje, o trečiosios vietos laureatui atiteks 1000 eurų vertės čekis „Volvo“ suvenyrams įsigyti. Transporto įmonėms, kurių atstovai užims aukščiausias pozicijas superfinale Kroatijoje, atiteks specialūs prizai.

„The Drivers’ Fuel Challenge“ konkurso kvalifikaciniuose ir finaliniuose etapuose visi dalyviai varžysis važiuodami naujuoju „Volvo FH“ – sunkvežimiu, nustatančiu naujus degalų ekonomijos, valdomumo ir saugumo standartus tolimiesiems pervežimams skirtų sunkvežimių pramonėje.

Daugiau informacijos apie „The Drivers’ Fuel Challenge“ ekonomiško vairavimo varžybas, jų taisykles, tvarkaraščius ir registracijos Lietuvos etape formą rasite www.volvotrucks.lt.

2013 m. „The Drivers’ Fuel Challenge“ konkursas Centrinės Rytų Europos regione vykta Albanijoje, Bosnijoje ir Hercegovinoje, Čekijoje, Kroatijoje, Estijoje, Vengrijoje, Kosove, Latvijoje, Lietuvoje, Makedonijoje, Moldovoje, Juodkalnijoje, Lenkijoje, Rumunijoje, Serbijoje, Slovakijoje ir Slovėnijoje.


Apie „The Drivers’ Fuel Challenge“:

„The Drivers’ Fuel Challenge“ – pasaulinės varžybos, kurių metu profesionalūs sunkvežimių vairuotojai varžosi tarpusavyje dėl ekonomiškiausiai vairuojančiojo titulo. Renginys, pabrėžiantis vairuotojų svarbą taupant degalus, pirmą kartą surengtas 2011 m. ir susilaukė neregėtos sėkmės – ypač Centrinėje Rytų Europoje, kur jis pradėtas rengti kasmet.

Praėjusiais metais „The Drivers’ Fuel Challenge“ superfinale nugalėjo Pavelas Ozimekas iš Lenkijos, atstovaujantis „EPO-Trans Logistic Company“. Superfinalo metu jis pademonstravo puikius ekonomiško vairavimo įgūdžius, pasirinkęs tinkamą greitį ir trasos įveikimo laiką. Jo čempioniškos vidutinės dyzelino sąnaudos siekė 22,2 l/100 km. Superfinale dalyvavęs Lietuvos atstovas Danas Tumosa, atstovavęs UAB „Transeiga“, užėmė aukštą trečiąją vietą, trasą įveikęs su vidutinėmis 23,88 l/100 km degalų sąnaudomis.

Leave a Reply