Nuo spalio plečiasi mokamų Lenkijos kelių tinklas

Asociacijos „Linava“ partneris krovinių ir transporto birža „Vialogist“ informuoja, kad spalio mėnesį plečiamas mokamų Lenkijos kelių tinklas. Į jį bus įtraukta apie 150 km. naujų mokamų kelių atkarpų.

Lenkijos ministrų taryba šiemet paskelbė potvarkį, pagal kurį papildomas valstybinės reikšmės kelių ir jų atkarpų sąrašas, kuriuose elektroniniu būdu yra renkamas mokestis. Spalio 1 dieną viaTOLL sistemą papildys šie kelių ruožai:

  • Greitkelis A1: Łódź Północ (Šiaurė) –Tuszyn (apie 40,5 km);
  • greitkelis A4: Rzeszów Wschód (Rytai) –Jarosław Zachód (Vakarai) (apie 41,5  km);
  • magistralinis kelias S1: Bielsko-Biała Mikuszowice – Żywiec Browar (apie 15,5 km);
  • magistralinis kelias S3: Miękowo – Goleniów Północ (Šiaurė) (apie 4 km);
  • magistralinis kelias S6: Nowogard Zachód (Vakarai) – Nowogard Wschód (Rytai)(apie 7 km);
  • magistralinis kelias S8: sankryža su rajoniniu keliu Nr. 1971D –Wrocław Południe (Pietūs) (apie 3,5 km);
  • magistralinis kelias S8: Rzgów – Łódź Południe (Pietūs) (apie 5 km);
  • magistralinis kelias S8: Paszków – Opacz (apie 9,5 km);
  • magistralinis kelias S8: Powązkowska – Modlińska (apie 5 km);
  • magistralinis kelias S17: Michałówka (sankryža su rajoniniu keliu Nr. 1319W) – Garwolin Południe (Pietūs) (apie 11 km);
  • magistralinis kelias S74: Kielce Bocianek – Cedzyna (susijungimas su krašto keliu Nr. 74) (apie 5,5 km).

Mokamų kelio ruožų sąrašą bei mokamų kelių, kuriuose galioja viaTOLL sistema, žemėlapį galite rasti paspaudę šią nuorodą.

Primename, kad asociacijos nariai krovinių ir transporto birža Vialogist.lt gali naudotis nemokamai, be to, visi asociacijos „Linava“ nariai pažymimi specialia žyma, rodančia jų narystę asociacijoje „Linava“. Krovinio davėjams/siuntėjams tai bus patvirtinimas, kad vežėjas yra patikimas.

Birža „Vialogist“ sukurta bendradarbiaujant su Lietuvos mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra. Jos tikslas – pasiūlyti Lietuvos, Europos ir Artimųjų Rytų vežėjams, ekspeditoriams bei krovinių davėjams šiuolaikišką ir konkurencingą įrankį, kuris nenaudodamas daug finansinių ir laiko sąnaudų, paskatintų verslo sandorius ir prisidėtų prie kokybiško logistikos grandinės funkcionavimo.

Leave a Reply