LSVVA kreipimąsis į institucijas dėl galimai nesąžiningos konkurencijos Lietuvos-Baltarusijos PKP

www.vezejugidas.lt

Lietuvos smulkių ir vidutinių vežėjų asociacijos atsakingasis sekretorius ir transporto įmonės „Ekosig” vadovas raštu kreipėsi į valstybines institucijas – Susisiekimo ministeriją, Muitinės departamentą, Pasienio kontrolės punktų direkciją, Vyriausybės kanceliariją bei „Linavą”, prašydamas atkreipti dėmesį į tai, kaip PKP kerta refrižeratoriai. Anot vežėjų atstovo, šaldytuvines puspriekabes vairuotojai pasinaudoja galimybe nestovėti ilgoje eilėje net ir neveždami greitai gendančių produktų. 

KREIPIMĄSI galite paskaityti čia – _20130418_16325607 (1) (SPAUSKITE ANT NUORODOS, paskui dar kartą ant antrosios nuorodos).

  • iš archyvo

    Pažymėtina, kad finansinį mokestinį tyrimą vykdžiusiems auditoriams nebuvo pateikta kai kurių paslaugų atlikimą patvirtinančių dokumentų, tarp jų nebuvo pateikta autorinė sutartis, atliktų darbų aktai ir studijos ataskaitos su asociacijos darbuotoju, prezidento patarėju V. Kalašinsku. Šios paslaugos yra tęstinio pobūdžio, atlygis mokamas nuolat, periodiškai, todėl kyla įtarimas dėl prezidento santykių su savo patarėju skaidrumo.“ A. Kondrusevičius galimai maišo kur įmonės UAB „Transvelas“ ir kur asociacijos „Linava“ lėšos. Vežėjams būtų labai įdomu sužinoti iš kurios kasos buvo mokama už advokatų paslaugas, kai buvo sprendžiami klausimai susiję su A. Kondrusevičiui perduotų 27 įgaliojimų ( minėti įgaliojimai A. Kondrusevičiui buvo perduoti kaip UAB „Transvelas“ savininkui, o ne kaip asociacijos „Linava“ prezidentui) netinkamu panaudojimu Vilniaus regioniniame susirinkime. Labai įdomu, ar už UAB „Transvelas“ problemų, susijusių su įgaliojimais perduotais A. Kondrusevičiui, sprendimą teisme, advokatų paslaugos nebuvo apmokamos iš asociacijos „Linava“ kasos. Be to, įgaliojimų klausimus A. Kondrusevičiui tvarkė ne „Transvelas“ darbuotojai, o asociacijos „Linava“ atstovai. Tai galimai grubus pažedimas, nes tikėtina, kad buvo pasinaudota užimamomis asociacijos „Linava“ prezidento tarnybinėmis pareigomis. Ar šiuos klausimus, pirmoje eilėje, neprivalėtų ištirti asociacijos „Linava“ prezidiumas? Tikėtina,kad paskutiniais metais prezidentas daugiau rūpinasi savo įmonės „Transvelas“ interesais, nei asociacijos „Linava“ vežėjų problemomis.

  • Gera naujiena vežėjams nes Lietuvos ir Baltarusijos atstovai nutarė bendromis jėgomis spręsti eilių problemą pasienyje.
    Toks susitarimas buvo pasiektas praėjusią savaitę Klaipėdoje vykusio ekonominio forumo metu. Minėta darbo grupę turėtų sudaryti muitininkai, pasieniečiai ir transporto srities specialistai.

    Abi pusės pripažino, kad kartais 12 km. siekiančios vilkikų eilės ir paromis pasienyje gyvenantys vairuotojai yra nenormalu. Tokia situacija tęsiasi jau apie 5 metus, o transporto srautai didėja ir kol kas didesnių žingsnių, siekiant sumažinti eiles pasienyje, žengta nebuvo.

  • Pasirodo „Linavos” prezidentas A. Kondrusevičius patapo Kalėdų seneliu dosniai dalijančiu dovanas
    „Lieruvos rytas”- Paskatinimo sulaukė – projekto partnerės. Krovininio transporto įmonių „Autoverslas” ir „Vilniaus dobilas”, taip pat savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos” bei Kauno keleivių vežimo bendrovės „Autrolis” atstovams įteikta po kompiuterį ir spausdintuvą.
    „Tai tarsi simbolinė paskata naujai darbo vietai sukurti”, teigė asociacijos „Linava” prezidentas Algimantas Kondrusevičius.

    Neblogai būtų, kad A. Kondrusevičius taip paskatintu ir kitas „Linavos” įmones.

  • Reikia laikytis senų tradicijų ir gerbti šaldytuvų vairuotojus. Tentininkai yra įpratę stovėti ilgose eilėse, todėl ir toliau galės pastovėti.
    Kam kelti tokią sumaištį, nes Linava vistiek nieko nedarys.
    Gerai, kad siekiama tuščiam transportui pravažiuoti per Šumsko ar kitus postus.

  • Kertant LR pasienio su Baltarusija kontrolės postus, vežėjams yra sudarytos nevienodos konkurencinės sąlygos. Nepaprastai didelis procentas nesąžiningų puspriekabių – refrižeratorių (toliau – šaldytuvai) vairuotojų piktybiškai naudojasi galimybe nestovėti ilgose eilėse ir veždami prekes, kurios nėra įtrauktos į “Greitai gendančių prekių sąrašą”. Muitinės postų ir UAB “Ekskomisarų biuro” darbuotojai ir toliau toleruoja tokią ilgalaikę praktiką. Tai akivaizdžiai patvirtina ir toks faktas, kad bendrose eilėse transporto priemonių su šaldytuvais nepamatysi.
    Nuo š. m. gegužės 1 dienos keisis greitai gendančių prekių sąrašas, kuriame nebeliks sušaldytų prekių subpozicijų. Toks Muitinės departamento sprendimas tikrai pagerins įmonių gabenančių krovinius su tentinėmis puspriekabėmis konkurencines sąlygas. Žinoma, jeigu muitininkai užtikrins sąžiningą šaldytuvų vairuotojų dokumentų patikrinimą.
    Eiliniai vežėjai buvo priversti savo pastangomis prašyti Vyriausybės bei jai pavaldžių organizacijų pagalbos, kad be krovinio grįžtantys vilkikai galėtų pravažiuoti per Adutiškio ar Tverečiaus pasienio kontrolės postus. Raštuose priminėme, kad vilkikai ankstesniais metais turėjo galimybę važiuoti per juos. Vežėjams dar patogiau būtų grįžti per Šumsko postą. Tačiau valdžios atstovai delsia tinkamai spręsti šį klausimą, o vairuotojai dėl jų abejingumo ir toliau yra priversti vargti ilgose eilėse.
    Vežėjams spręsti aktualius darbo klausimus aktyviai padeda įvairios konfederacijos, ko, déjà, ne visada galime sulaukti iš savo asociacijos “Linava” vadovybės.
    Todėl kaip asociacijos”Linava” tikrasis narys, Smulkaus ir vidutinio verslo (SVV) tarybos Konkurencinių sąlygų gerinimo grupės narys, Lietuvos nacionalinio verslo konfederacijos bei Smulkių ir vidutinių vežėjų asociacijos atstovas, maloniai prašau asociacijos “Linava” generalinio sekretoriaus pono R. Malkaus pradėti aktyviau valstybinėse institucijose spręsti aukščiau paminėtas vežėjams iškilusias problemas. Kad Jums lengviau būtų tai daryti, visus sukauptus susirašinėjimų dokumentus persiunčiu į asociaciją “Linava”.

Komentuoti: geras Atšaukti atsakymą