Lietuva vežėjų klausimą kelia tiek Maskvoje, tiek Briuselyje

Lietuva kreipėsi tiek į Maskvą, tiek į Europos Sąjungos (ES) institucijas, siekdama, kad Rusija panaikintų sugriežtintą muitinės patikrą vežėjams iš Lietuvos, penktadienį pranešė užsienio reikalų ministras Linas Linkevičius.

Pasak ministro, su Rusijos muitine bendrauja Lietuvos ambasada Maskvoje, o diplomatai Briuselyje išdėstė Lietuvos poziciją Europos Komisijai ir Europos Vadovų Tarybos pirmininko kabinetui. Kitą savaitę šis klausimas bus keliamas ES transporto ir prekybos ministrų susitikimuose.

„Esame pajungę visus įmanomus ir turimus kanalus“, – žurnalistams sakė L. Linkevičius.

Nors Rusija apribojimus taiko jau savaitę, L. Linkevičius teigė, kad iki šiol jokių oficialių paaiškinimų Lietuva negavo.

„Šis klausimas yra mūsų darbotvarkės vienas iš pagrindinių klausimų“, – patikino ministras.

Lietuvos pasieniečių teigimu, automobiliai iš Lietuvos ėmė strigti praėjusio penktadienio vakarą, praėjus dienai po to, kai prezidentė Dalia Grybauskaitė Rusiją viešai pavadino „teroristine valstybe“.

Rusijos muitinės vadovas antradienį pranešė, kad nuodugniai tikrinti lietuviškus krovinius padėta, nes per Lietuvą esą gabenama uždrausta ES produkcija.

Anot vežėjų, jei situacija nesikeis, krovininiai automobiliai gali būti įstrigę kelioms savaitėms ar net mėnesiui.

Rusijos muitinė panašias priemones prieš Lietuvos vežėjus taikė ir pernai rudenį, kai Lietuva pirmininkavo ES Tarybai. Tuomet apribojimai truko maždaug apie mėnesį.

Šaltinis: lrt.lt

  • to juokdariams

    Jeigu Jūsų rašte paminėti asmenys pridarė vežėjams nuostolių, tai pilnai pritariu Jūsų nuomonei, kad juos pastoviai reikia smerkti, viešinti jų padarytas skriaudas vežėjams, ieškoti įvairių priemmonių kaip juos nubausti, nei dienai nepalikti ra mybėje ir taikyti jų atžvilgiu visas įmanomas priemones, tik jų nemušant ir neprievartaujant. Bet jie tas blogybes padarė vakar.
    Tik nesuprantama Jūsų pozicija aukštinti D. Abramavičių, I. Stančinskają, A. Motiejūną ar A. Rutkauską, kurie jau šiandien kiša rankas į Linavos kišenę ir už vežėjų pinigus už kosmines kainas nusiperka sau telefonus.
    Tačiau į dienos šviesą šiuos pasipiningautojus išvilko Jūsų labiausiai smerkiamas V. Augaitis. Matosi, kad šis žmogus padarė išvadas ir nebekiša rankų prie Linavos kasos. Tai sveikintinas reiškinys.
    Todėl Jums palinkėčiau padaryti teigiamą poveikį savo numilėtiniams prezidiumo nariams, Irinai, Aldui ar Artūrui, kad jiems praeitų noras ķėsintis į vežėjų bendruomenei priklausantį turtą.
    Jeigu dar Linavoje funkcionuoja prezidiumas, tai skaidriai mastantys jo nariai turi pareikalauti, kad minėta ketveriukė į asociacijos kasą įneštu neteisėtai ištratintus vežėjams priklausančius pinigus.

  • Kur buvote 15 metų? Dabar norite visko iš karto??
    Ramiai, reikia *** nukirsti paskutinę galvą, kuri vis dar spiaudosi ugnimi. Ateis laikas ir viskas Linavoje stos į savo vietas. Tam jau paruošta nauja įstatų redakcija, ją reikia pasitvirtinti artimiausiame Kongrese ir užregistruoti Registrų centre, kad dokumentas įgautų galią. Dar reikia jį apsaugoti nuo visokių Gepalinių -Mikalčių skundikų, o tai vėl gali visas darbas nueiti šuniui ant uodegos. O zombiai visada atras kritikos naujam prezidiumui, nes jis dirba ir atėmė lovį, iš kurio jie mito.

    • Juokdariams

      Apie kokį naują prezidiumą kalbate? Apie Gylio-Šarkausko parankinį ir Linavos skolininką Mikėną? Apie Gylio visų kelionių palydovą – Smaidžiūną? Ar apie muzikantą-kontrabosininką Rutkauską, kuris kaip ir Mikėnas subankrotino vieną įmonę, bet su Gylio pagalba turėjo atsarginį variantą? Tai jus vadinate nauju prezidiumu? Ar ilgametis patalpų nuomininkas Linavai ponas Augaitis – irgi naujas prezidiumas? Kai Gilys jam mokėjo šimtus tūkstančių litų už patalpų nuomą. Šiandien tam naujo prezidiumo nariui nusispjauti į vežėjų problemas, nes pats turi registruotas Rusijoje transporto įmones ir kuo situacija blogesnė tuo jam geriau. Visa Gilio kariauna išlindo, Gilio – skaidrumo įkūrėjo. Ir tai jus vadinate nauju prezidiumu? Tas kas iš to lovio mito? Ar skaidruoliai, savo įkūrėjo Valdo Gilio deka, ar nieko dėti nauji prezidiumo nariai Motiejūnas, Stancinskaja, Abromavičius? Gal todėl juos taip puola skaidruliai, nes nelabai ką turi jiems prikišti? Juokdariai.

  • "Linavoje" jau neužtenka dalinių permainų

    „Linavoje” jau neužtenka dalinių permainų.
    „Linava” prezidiumas sumaniai simuliuoja ir nesąžiningai užsiima tik daline asociacijos pertvarka. Jie tik imitacija permainas, o visiškai ignoruoja darbus kurių pagalba „Linavoje” būtų atlikta pilna restrukturizacija.
    Prezidiumo nariai su didžiule energija ir entuziazmu sumažino darbuotojų samdomų darbuotojų skaičių „Linavoje”. Likusiems darbuotojams ženkliai sumažino atlyginimus. Tačiau nesiėmė jokių priemonių, kad atitinkamai būtų sumažintas ir prezidiumo narių skaičius. Jie net nekreipia jokio dėmesio į vežėjų pastovius raginimus, kad esant blogai asociacijos finansinei padėčiai ir jiem patiems reikia nedelsiant sumažinti savo apetitus ir ženkliai apsikarpyti gaunamus atlyginimus.
    Vežėjų jau nebepatenkina ir nesąžiningas kvotų paskirstymas „Linavoje” į asociaacijos valdymo organus t. yra į prezidiumą. Vežėjai mano, kad teisingiau ir taupiau prezidiumo narius būtų rinkti pagal regionus, kuriems priklauso ir ten yra registruotos jų įmonės. Dabar prezidiumiečiai renkami neracionaliai ir labai jaučiamas „Linavoje” jų perteklinis skaičius. „Linavoje” vykdoma reorganizacija turi paliesti ir pasiekti visas asociją aptarnaujančias sferas.

    Manoma, kad teisingiausiai asociacijos „Linava” prezidiumo narių kvotas pagal regionus būtų galima paskirstyti sekančiai: žemaitijos -1 vieta.; suvalkijos -1 vt.; dzūkijos -1 vt. ir aukštaitijos – nuo 3 maksimum iki 4 vietų (dabar aukštaitijos regionas nesąžiningai į prezidiumą deleguoja net 7 prezidiumo narius).
    Buvęs ir dabar esantis kvotų paskirstymas kai net trys suvalkijos, dzūkijos ir žemaitijos regionai gauna tik 2 vietas į asociacijos „Linava” prezidiumą pilnai ir neatsakingai diskriminuoja šių regionų vežėjus.
    Matyt didelę įtaką dėl neracionalaus ir netaupaus pinigų panaudojimo „Linavoje” turėjo ir tai, kad suvalkijos regionas nėra delegavęs į šias atsakingas prezidiumo nario pareigas nei vieno savo atstovo. Šią klaidą reikia nedelsiant ištaisyti.
    Todėl Zenonas Buivydas, „Linavos” pertvarkų architektas, turi numatyti naują asociacijos prezidiumą formuoti pagal schemą: iš dzūkojos – 1 žmogus; iš suvalkijos -1; iš žemaitijos -1; iš aukštaitijos -4; autobusininkas -1 ir asociacijos „Linava” prezidentas -1. Viso 9 vietos. Toks paskirstymas objektyviau atspindėtų visos vežėjų bendruomenės lūkesčius.
    Taip pat reikia griežtai nustatyti prezidiumo nariams vežėjų bendruomenės skiriamą paramą, kad ji negalėtų viršyti Lietuvoje nustatyto minimalaus mėnesio darbo užmokesčio atlyginimo. Dabar jis sudaro 1035 litus.
    „Linavoje” jau reikia vykdyti pilnas ir gilias permainas. To nekantriai laukia vežėjai.

  • Sako ,kad Kondrusevičius atidarė įmonę Kinijoje. O jo Strategai iš Strateginių tyrimų instituto atidarė įmonę mėnulyje, O Malkevičius iš vežėjų praplautų pinigų įkūrė Marse žydintį sodą-va čia tai bent.

  • Kritika veikia

    Susisiekimo ministerija kreipėsi į asociaciją „Linava“ prašydama kuo skubiau pateikti informaciją (sulaikymo protokolų kopijas) apie Baltarusijoje sulaikytas Lietuvos vežėjams priklausančias transporto priemones. Informaciją (sulaikymo protokolus) būtina pateikti tik apie tas transporto priemones, dėl kurių Baltarusijos muitinėje vyksta administracinės bylos nagrinėjimas ir byla dar nėra perduota Baltarusijos Respublikos teismui.

    Informaciją prašome perduoti asociacijai „Linava“ iki 2014 m. gruodžio 3 d. imtinai elektroniniu paštu info@linava.lt, kontaktinis asmuo: krovininio transporto skyriaus vyr. specialistas Gintautas Pupalaigis, tel. 8 5 278 65 44, mob. 8 686 03261.

  • Kodėl komentaruose bandoma gazdinri vežėjus kažkokiomis juodosiomis technalogijom. Juk viskas yra ženkliai paprasčiau. Pasigirsta gandų, kad Linavos prezidiume jau beveik visi prezidiumo nariai pasistengė savo transportą perregistruoti į Rusiją. Aišku tokie prezidiumo nariai lakstydami tarp Lietuvos ir Rusijos nebeturi tiek laiko, kad rimtai galėtų dirbti Linavos prezidiume. Todė gal būtų geriau, kad jie užleistu vietą kitiems kas tikrai nori ir sugeba tvarkyti vežėjų bendruomenėje iškilusias svarbias problemas.
    Todėl reikalinga paprasčiausiai pateikti skaidrią informaciją ir šiuo klausimu nutraukti nesusipratimus.
    GANDŲ ŠIUO KLAUSIMU LABAI DAUG. Sklinda gandai, kad Rusijoje įmones jau turi ir Kondrusevičius bei Abromavičius. Kalbama, kad tokia mintis sukurti įmones Rusijoje jau gali paskatinti ir Iriną Stančinskają, A. Rutkauską ir kitus.
    Kas tada iš dabartinių prezidiumo narių besirūpins vežėjų problemomis?

  • juodosios technologojos dirba

    Kaip sumaniai dirba juodosios-kegebistginės – technologiojos Linavoje , kartok šimtą kartų sugalvotą banalią nesamonę ir kažkoks vežėjas neįsigilinęs į reikalo esmę patikės. Bet per kongresus praalkusiems bus proga aploti Augaitįi švadinti išdavikų ir gal net rusų šnipu.Vis tik Vidai tavo 1 šveicariško franko atskleidimas sukėlė didžiulį tratintojų ažiotažą, nes nevykę strategai puola, skleidžia nesąmones, kartoja jas ir visaip nevykusiai bando perti tavo sveiką ir principingą kailį.
    Ką tik buvo rašinėjama, kad Augaitis „praturtėjo” ir vos ne milijonierium tapo iš patalpų nuomos Linavos reikmėms, o iš tikro jam už biuro patalpas Linava mokėjo Vitranasai vos 15 lt, taigi atvirkščiai jis dar dotavo Linavą , o kokios buvo dėl to kalbos ir lojimai.Jis buvo pliekiamas, kad ima prezidiumo nario varganą alga.Jam dar tik nebuvo priekaištaujama už tai kad įėjęs į Linavos patalpas kvėpuoja jos oru.

    Augaiti laikykis mes nedurni ir viską suprantame ir kuo greičiau atkirskite visokių strategu dotavimą ir viskas bus OK.Tuomet alkani „vilkai” ilgai vienoje vietoje neužsibus nueis grobio ieškoti kitur, gal net paėmę patirtį iš Augaičio bandys savo biznį vystyti,

  • klausimėlis

    Kažin kiek asociacijos „Linava” prezidiume yra narių kurie net patys tvirtai nepastovi, kitaip vadinamų išsižergelių, kurių viena koja randasi Lietuvoje, o kita Rusijoje?
    Nejaugi „Linavos” prezidiume susirinko vien išsižergeliai. Tai tada nėra ko gero tikėtis iš tokios keistos komandos, kurie net patys nesugeba be papildomo ramsčio tvirtai pastovėti ant kojų.
    Kol jie sau neišsidalino viršgarantinio fondo dar truputi gali ir dėl vaizdo pastrikinėti, o paskui matyt susivinios meškeres, o eilinius vežėjus paliks galvoti kaip patiems iškopti jų paliktą dumblą.
    Ar galima dar tikėtis kitokio variant?

  • Linavoje turėtų atsirasti papildomų pinigų. Gal prezidiumo nariai, kurie nepateikė pilnos informacijos apie save ir taip pakliuvo į Linavos valdžią susipras ir į asociacijos kasą įneš tuos pinigėlius, kuriuos jau pasiėmė iš vežėjų kolektyvo. Tai būtų garbingas jų poelgis nors dabar kai šis faktas jau yra demaskuotas.

  • Zombiams

    Tikro zombio rašliava ir tiek.
    Ką galima pasakyti protu neįgaliam ??
    Pagal tave ,nupirktas tu mankurte, geriausi tie ,kurie tarnauja Kondrusevičiui ir jo vežėjų pinigų tratinimo mašinai. Kaip tik dabartinė prezidiumo dauguma ir dirba vežėjams. Zombiams tai labai nepatinka, todėl ir lojate už 100000litų paramą.

  • Ar netiktu prie šio komentaro toks posakis, “KAD Į TREČIĄ DIENĄ SVEČIAS JAU PASMIRSTA”.
    Kažin kiek “Linavoje” svečiuosis tie prezidiumo nariai, kurie suklaidintų vežėjų buvo išrinkti į valdžią akluoju būdu?

  • pasijutau išdurtas

    Pasijutau siaubingai išdurtu, nes pasirodo „Linavos” prezidiumo narius teko rinkti akluoju būdų. Labai nustebau, kad į asociacijos prezidiumą pateko žmonės kurių mašinos yra registruotos Rusijoje.

    Kodėl jie elgėsi taip nesąžiningai ir rikiminių batalijų metu, o vėliau pries balsavimus „Linavos” kongrese neinformavo rinkėjų, kad jų transportas registruotas Rusijoje. Nelabai suprantami ir asociacijos „Linava” valdžios veiksmai, kodėl tokių įmonių sąrašo nebuvo asociacijos tinklalapyje. Tokių veikėjų pagrindinė dalis vežėjų nebūtų rinkusi į „Linavos” valdžią. Galimai Gytis sumaniai nuslėpė šią informaciją nuo principingų eilinių vežėjų daugumos.

    Matyt buvome kažkieno sumaniai apgauti. Kadangi nebuvo suteikta pilnos informacijos bei nutylėta apie į Rusiją perregistravusių savo transportą įmonių sąrašą , todėl buvome išdurti ir priversti prabalsuoti prieš savo valę. Jeigu būtų pilna informacija apie kandidatuojančius į prezidiumo narius, tikriausiai šiandien „Linavos” prezidiume turėtume stipresnius jo narius, kuriems labiau rūpėtų Rusijoje rengiamų akcijų prieš Lietuvos vežėjus sustabdymas.

    Net ir šiandien negalime pasakyti koks skaičius yra išrinktas atsitiktinių „Linavos” prezidiumo narių. Ar jie patys ten nesijaučia butaforiniais vežėjų bendruomenės išlaikytiniais. Kuo greičiau reikia sužinoti jų pavardes (kažin kiek jų ten yra?) ir paprašyti užleisti vietas norintiems sutelktinai ir rimtai dirbti. Tai vienintelis vežėjų principingas būdas ištaisyti ne dėl jų kiltės padarytas klaidas.
    Nereikėtu atmesti ir tokio atvejo, kad šį faktą galima būtų išsiaiškinti ir teisminiu keliu. Nepateikimas pilnos informacijos pažeidžia Jprotingumo, sąžiningumo ir teisingumo principus. Jau pilnai atsibodo dirbti neskaidrioje asociacijos „Linava” aplinkoje.

  • Jau išaušo rytas, kai visus Linavos prezidiumo slapukus ir galimai nedorelius reikia ištraukti į dienos šviesą.
    Gal gana mus mulkinti?

  • pastebėjimas

    Tegul mūsų kolegos iš asociacijos „Linava” registruoja įmones ar perregistruoja transportą Rusijoje. To jiems neuždrausime o tuo labiau nereikia jies pavyduliauti, kad jie ieško būdų kaip turtingiau gyventi.
    Tačiau problema slypi kitur kai tokių įmonių atstovai patenka į „Linavos” prezidiumą ir galimai savo asmeninius interesus iškelia aukščiau už asociacijos kolektyvo.
    Dabar rusai taršo Lietuvos vežėjus važiuojančius su lietuviškais numeriais, o kai kurie mūsų išrinktieji prezidiumo nariai su Rusijoje registruotų transport sau ramiausiai dirba. Aišku, kad jiems beveik near jokios motyvacijos rūpintis „Linavos” vežėjais.
    Turbūt sunku būtų surasti tokį prezidiumo narį, kuris atsisakydamas savo asmeninės naudos pultu ieškoti bet kokios įšeities, kad visai „Linavos” vežėjų bendruomenei būtų geriau. Todėl bet ką būtų sunku smerkti, o išeities reikėjo anksčiau ir ateityje ieškoti tokių vežėjų paprasčiausiai nerenkant į asociacijos „Linava” prezidiumą. Prezidiume turi būti patys ištikimiausi vežėjų interesų gynėjai.
    Blogai, kad slepiama informacija apie prezidiume esančių rusiškos pakraipos narius. Kol kas išryškintas tik V. Augaitis. Neoficialiai kalbama, kad „Linavoje” jau yra 39 įmonės turinčios labai glaudžius ryšius su Rusija, nes ten yra registravusios savo transportą. Apie Augaičio kelius jau sužinojome, o kas galėtų tinkamai paaiškinti, kad likusieji (DEŠIMT) „Linavos” prezidiumo narių near tame 39 įmonių skaičiuje.
    Juk neatmestinas ir toks variantas, kad mūsų visas išrinktas į „Linavos” prezidiumą sąstatas turi Rusijoje registruoto transporto ir vadovaudamasis savo asmeniniais interesais visai nenori rūpintis į bėdą patekusia „Linavos” vežėjų bendruomene.
    Norėdami išsklaidyti bet kokius įtarimus iš „Linavos” vadovybės pirmoje eilėje laukiame, kad kuo greičiau būtų paskelptas prezidiumo narių sąrašas, turinčių registruoto transport Rusijoje, o vėliau ir visos eilinių vežėjų bendruomenės.

    Juk laukia eilės eiliniai „Linavos” valdymo organų rinkimai ir vežėjai turi žinoti ką į juos rinks. Toks informacijos slėpimas nieko gero neatneš norint išrinkti pačius geriausius.

    • Tikro zombio rašliava ir tiek.
      Ką galima pasakyti protu neįgaliam ??
      Pagal tave ,nupirktas tu mankurte, geriausi tie ,kurie tarnauja Kondrusevičiui ir jo vežėjų pinigų tratinimo mašinai. Kaip tik dabartinė prezidiumo dauguma ir dirba vežėjams. Zombiams tai labai nepatinka, todėl ir lojate už 100000litų paramą.

  • kam tarnauja Rusijoje registruoto transporto šeimininkai?

    Pirmiausiai mums reikėtų tvarką įvesti savame darže. Kai nustosime rūpintis tik savimi, tada galėsime ramia sąžine pagalbos kreiptis ir į kitus.
    Be abejonės Rusijoje registravę transportą vežėjai tarnauja tik savo interesams. Linavos sekretoriatui nedelsiant reikėtu atlikti apklausą tarp asociacijos vežėjų ir surinkti medžiagą koks skaičius ir kokios konkrečiai įmonės jau yra perregistravusios mašinas į Rusijos federaciją.
    Ši informacija domina asociacijos eilinius vežėjus. Koks tokių įmonių moralinis veidas, jeigu jų šeimininkams visiškai nerūpi arba nėra jokio intereso prisidėti prie Linavos visos bendruomenės reikalų ir problemų sprendimų. Todėl Linavos prezidiumui reikėtų įpareigoti poną V. Adomaitį kuo greičiau surinkti duomenis apie tokias įmones.
    Jeigu kurios nors įmonės atstovai piktybiškai atsisakytu pateikti informaciją apie transporto įregistravimą Rusijoje arba apie tai pateiktu neteisingą informaciją, tokioms neatsakingoms įmonėms būtina sustabdyti viršgarantinio fondo išmokėjimą. Į viršgarantinį fondą tokios įmonės galėtų pretenduoti tik tuo atveju, kai pateiktu apie save pilną informaciją.
    Kitu atveju visą atsakomybę turėtų prisiimti Linavos Sekretoriatas ir asociacijos prezidiumo sudarytos viršgarantinio fondo grąžinimo vežėjams darbo grupės nariai.
    Linavos vežėjai norėtų turėti pilną aiškumą apie savo kolegas kurie laisvanoriškai susibūrė į asociaciją ir pirmoje eilėje privalo tarnauti bendriems viso kolektyvo interesams. Tokios įmonės už kiekvieną registruotą transporto priemonę Rusijoje turėtų tam tikrus mokėsčius susimokėti ir Lietuvoje. Kitu atveju galima būtų susidomėti tokių įmonių vadovų reputacijos patikimumu. Juk niekam nesinorėtų jaustis išnaudojamais ir toliau mokėti už savo kolegų su rusiška registracija nesąžiningumą, kurie niekaip neprisideda prie Lietuvos kelių priežiūros.

    Jau labia seniai reikėjo atkreipti dėmesį į tokią išskirtinę padėtį kai kurių asociacijai Linava priklausančių įmonių. Su tuo toliau negalima taikstytis.

Leave a Reply