Vyras, sumanęs kelioms dienoms nuskristi į šiltus kraštus, paskaičiavo, jog kone trečdalį kelionei skirtų pinigų teks palikti stovėjimo aikštelėje. Sako – pastatyti automobilį čigonų tabore būtų mažesnis nuostolis nei Vilniaus oro uosto stovėjimo aikštelėse. Atvykėlis nusprendė rasti automobiliui nemokamos vietos arti oro uosto ir nemokėti nė cento.
Jaunasis Šiaurės Lietuvos ūkininkas nusprendė kelioms dienoms nuvykti į Kiprą. Pigiai nusipirko lėktuvo bilietus, užsisakė kambarį mažoje kaimo turizmo sodyboje prie Viduržemio jūros.
Į savo seną, bet dar visai gerą „Ford Focus“, prisipylė žymėto žalio dyzelino ir nurūko sostinės link – į Vilniaus oro uostą. Bevažiuodamas pradėjo galvoti, kur reikės pastatyti mašiną?
Ryga Vilniui – ne rodiklis
Iš patirties žinojo, kad stovėjimo aikštelės prie oro uosto yra gana brangus malonumas. Mat ne kartą skrido iš Rygos – ten važiuoti gerokai arčiau.
Ten trumpalaikio stovėjimo aikštelėje pirmasis pusvalandis kainuoja 1,5 euro, tačiau visa diena – 28,50 euro. Ilgai stovėti ten galima tik iš valdiškų pinigų.
Rygos oro uoste jis dažniausiai pasistatydavo automobilį atokiau esančiose aikštelėse, kuriose už stovėjimo parą tenka pakloti 3,5 euro. Šiek tiek artimesnėje aikštelėje – 4 eurai.
Nuo šios aikštelės iki oro uosto – 3–4 minutės pėsčiomis. Tačiau koks skirtumas – vis tiek servisas su visu bagažu atveža iki durų ir parveža nemokamai.
Brangoka, bet smulkus ūkininkas sau tokį parkavimą leisdavo. Vilniuje tikėjosi rasti kokią tuščią aikštelę prie parduotuvės.
Važiuodamas ramino save – blogiausiu atveju pastatys savo „fokusą“ prie oro uosto. Juk Vilniuje nebus brangiau nei Rygoje. Ar ne?
Prekybos centrai – nesvetingi
Pirmiausia nuvažiavo į „Europą“, tačiau ten į požemius net nesuko – suprato, kad bloga mintis čia palikti automobilį ilgesniam laikui.
Tuomet prasuko pro „Panoramą“. Stovėjimo aikštelė vidury dienos – pustuštė. Gal čia palikti, o vėliau – troleibusu iki stoties ir traukinuku į oro uostą?
Taip pat bloga mintis. Naktimis čia negalima palikti mašinų, ypač jei nesi prekybos centro lankytojas.
Tuomet pradėjo skambinti draugams. Gal pas juos kieme būtų galima palikti automobilį? Atsirado vienas žmogus, kuris maloniai sutiko ir nuvežti pasisiūlė. Tačiau – ne šiandien.
Taip bevažinėdamas pradedi suprasti visų parduotuvių, mokyklų ir visos savivaldybės interesus – niekas nenori tapti nemokama aikštele. Paskutinė viltis „Ikea“. Berods, ji reklamavo savo didžiulę nemokamą aikštelę.
Nuvažiavo, pastatė, tačiau kažkoks negerumas nedavė ramybės. Nuėjo prie įvažiavimo – šeštasis jausmas nemelavo. Čia taip pat nurodytas stovėjimo laikas. Taip pat yra lentelė, kad palikti automobiliai bus nutempiami. Ačiū, nereikia.
Už dešimt dienų – pusė mašinos kainos
Paspaudė žmogus „gazą“ tiesiai į oro uostą – nenuskurs dėl kelių eurų. Atvykęs pamatė daugybę pakeliamų vartų ir informacinius stendus su kainomis.
Iš pradžių pagalvojo, gal čia seni stendai ir litais užrašyta? Geriau įsižiūrėjo – nė velnio.
Valandos kaina dar pakenčiama – 1,80 euro. Bet paros – 8,10 euro. Gal akyse skaičiukai susikeitė?
Patrina, vėl žiūri – akys dar rodo teisingai. Per dešimt dienų susidarys 81 euras. Pavėluosi – ir beveik šimtas.
O sistema veikia gudriai – privažiuoji, o vaizdo kamera nuskaito automobilio numerį. Kai jau nori išvažiuoti, atsiskaitai telefonu. Minėta kaina – pigiausias variantas.
Šiek tiek artimesnės aikštelės paros kaina siekia 17,40 euro. Tiesa, ši aikštelė skirta keleiviams pasitikti. Pirmos 15 minučių vieną kartą per dieną yra nemokamos. Atvažiuosi dar kartą – mokės 2,90 euro.
Maldas išgirdo „Nordika“
„Fokusui“ vos įvažiavus į Vilnių pradėjo kaukti galinis guolis. Reikia keisti stabdžių diskus ir spyruokles. Taip pat salone neveikia šildymas. Gal ir gautų 400 eurų neremontavęs.
Sutvarkęs „fordą“ savomis rankomis, gautų tiek pat, tačiau kokius 200 eurų sukištų į remontą. Tai reali jo vertė vos siektų 200 eurų.
Ar verta palikti „fokusą“ aikštelėje ir vėliau už jį sumokėti beveik pusę mašinos kainos? Gal tikrai labiau apsimoka statyti automobilį čigonų tabore?
Užvirė ūkininkui smegenys. Galvok, galvok! Atostogos dar neprasidėjo, o jau sugadintos. Geriau būtų niekur nevažiavęs.
Tada toptelėjo mintis, kad šalia jau minėto didžiulio „Ikea“ prekybos centro yra dar vienas – „Nordika“. Tai būtų paskutinė viltis išvengti didžiulių išlaidų.
Apsuka ratą ir mato – šalikelėse pilna pristatytų automobilių. Labai panašu, kad juos čia paliko tokie pat žmonės kaip ir jis – nežinoję, kaip čia profesionaliai kailį lupa. Surizikavo ir numetė mašinas bet kur.
Apsidairydamas įsuko į „Nordikos“ kiemą. Nėra jokių papildomų grasinančių ženklų. Pastatė atokiai, kad žmonėms netrukdytų. Dėl viso pikto užbėgo pakalbėti su parduotuvės apsauga. Nuramino – gali palikti, niekas nenutempia, bet ir už saugumą neatsako. Beje, už saugumą neatsako ir tos aikštelės, kurios lupa po 8,1 euro.
Už dyką! Ir vos už 500 metrų nuo oro uosto vartų. Su didžiuliu bagažu būtų sunkiau, tačiau su viena kuprine – jokių problemų.
Po kelionės ūkininkas rado savo automobilį ten, kur ir paliko. Niekam neužkliuvo, nors dar visai geras.
Šaltinis:15min.lt
The youre very eloquent .
[url=https://dribbble.com/CrowfallGold]crowfallgold[/url]