Ultimate magazine theme for WordPress.

„Drivers’ Fuel Challenge“varžybose susigrūmė efektyviausiai degalus naudojantys sunkvežimių vairuotojai iš viso pasaulio

Volvo The Drivers' Fuel Challenge 2016
637

Praėjusį savaitgalį „Volvo Trucks“ organizuojamame efektyviausiai degalus naudojančių sunkvežimių vairuotojų „Drivers’ Fuel Challenge 2016“ varžybų pasauliniame finale jėgas išbandė 28 finalo dalyviai, prieš tai nugalėję atrankinėse nacionalinėse ar regioninės varžybose. Nugalėtoju tapo TomašasHorčičkaiš Čekijos. Pasikeitusių taisyklių, kurios buvo skirtos įvertinti ne tik vairuotojų gebėjimą sunaudoti kaip galima mažiau degalų, bet ir maksimaliai greitai įveikti trasą, kartelė Lietuvos ir Baltijos jūros regiono šalių finalų laimėtojui Mindaugui Tumui šįsyk buvo per aukšta: lietuvis neįveikė atrankinio etapo barjero ir finaliniuose važiavimuose nedalyvavo.

Praėjusį savaitgalį 28 sunkvežimių vairuotojai iš viso pasaulio susirinko Geteborge, Švedijoje esančioje „Volvo Trucks“ bandymų trasoje išsiaiškinti, kam atiteks efektyvaus vairavimo varžybų „Drivers’ Fuel Challenge“ nugalėtojo titulas. Nors, kaip ir iki šiol, varžybose didžiausias dėmesys buvo skiriamas vairuotojų gebėjimui įveikti 6,9 km ilgio trasą neviršijus laiko limito ir sunaudojus kaip galima mažiau degalų, šiemet taisyklės buvo papildytos: greičiau už kitus atvažiavusiems vairuotojams buvo skiriami papildomi taškai.

„Tikslus terminų laikymasis yra kritiškai svarbus bet kuriai transporto kompanijai, tad papildę varžybų taisykles laiko normomis, jas priartinome prie realių iššūkių, su kuriais vairuotojai susiduria savo kasdieniniame darbe. Tad pergalės siekiančiam vairuotojui buvo būtina susikurti ypač tikslią, veiksmus į priekį numatančią, važiavimo strategiją“,- sakėRicardasFritzas, „Volvo Trucks“ produktų ir sunkvežimių pardavimo vyresnysis viceprezidentas.

Pergalę varžybose garantavo gebėjimas išlaikyti optimalų balansą tarp aukšto vidutinio greičio ir minimalių degalų sąnaudų,o taip pat – naujausi „Volvo FH“ sunkvežimių jėgos agregatų patobulinimai.

„Mūsų naujausi variklio ir pavarų dėžės patobulinimai skirti maksimaliai panaudoti bendrą agregatų potencialą transporto efektyvumui didinti“,-sakėMatsasFranzenas, „Volvo Trucks“ jėgos agregatų komponentų ir variklių vadovas.

Išlaidos degalams sudaro maždaug trečdalį transporto kompanijų išlaidų, todėl „Volvo Trucks“ inžinieriai nuolat dirba stengdamiesi patenkinti augantį klientų poreikį naudotis efektyviausiai degalus naudojančiomistransporto priemonėmis. Tačiau pažangaus vilkiko neužtenka: siekiant išskirtinio efektyvumo kompanijai itin svarbūs geri vairuotojai, todėl „Volvo Trucks“ ypatingą dėmesį skiria profesionalių vairuotojų mokymams vairuoti efektyviai ir maksimaliai panaudoti sunkvežimio galimybes.

„Šiomis jau ne vienerius metus vykstančiomis„Drivers’ Fuel Challenge“varžybomis mes siekiame parodyti, ką gali geras vairuotojas. O gali išties daug: efektyviai degalus naudojantis vairuotojas gali kompanijai sutaupyti iki dešimties procentų išlaidų degalams. Ilgalaikėje perspektyvoje tai gali sudaryti išties dideles sumas. Kasmet nepaliauju stebėtis, kaip puikiai geriausi pasaulio vairuotojai sugeba panaudoti mūsų sunkvežimių techninį potencialą bei nuolat tobulinti vairavimo techniką,“- sakė Lene Larsen, „Volvo Trucks The Drivers’ Fuel Challenge“ varžybų projekto vadovė.

Užsitikrinti 2016 m. efektyviausiai degalus naudojančio vairuotojo titulą tapo nelengva užduotimi varžybų dalyviams. Finale susitiko 28 nacionalinių ir regioninių varžybų atrankos barjerą praėję vairuotojai, pakeliui į finalą įveikę daugiau nei 12 000 sunkvežimių vairuotojų, dalyvavusių pirmuosiuose varžybų ratuose. Iš pradžių, į keturiasatrankines grupes padalinti dalyviai susigrūmė tarpusavyje, iš kuriųaštuoni geriausiai pasirodę dalyviai patekoį keturis pusfinalius. Čia dėl nugalėtojo titulo varžėsigeriausi kiekvieno pusfinalio dalyviai. Į didįjį finalą pateko rusas Stanislavas Martynovas, EmirasSalihovičiusišBosnijosir Hercegovinos,čekas TomašasHorčička irKjetilisDaleiš Norvegijos. Po atkaklios kovos titulas atiteko čekui TomašuiHorčičkai.

„Pergalė „Drivers’ Fuel Challenge“ yra vienas didžiausių pasiekimų mano gyvenime. Kadangi esu ne tik vairuotojas bet ir kompanijos savininkas, geriau nei bet kas kitas suprantu koks svarbus yra efektyvus degalų naudojimas mūsų versle“,- sakėTomašasHorčička.

Be „Efektyviausiai degalus naudojančio sunkvežimio vairuotojo pasaulyje“ titulo nugalėtojui taip pat atiteko išskirtinė kelionė dviem į pasirinktą „Formulė 1“ lenktynių etapą, suteikianti galimybę iš arti susipažinti su F1 lenktynių pasaulio užkulisiais.

Varžybų finalinis etapas ne itin palankiai susiklostė Lietuvos ir Baltijos jūros regiono šalių finale triumfavusiam bei nauju „Volvo V40“ automobiliu apdovanotam vilniečiui Mindaugui Tumui. UAB „Finėjas“atstovasir daugkartinis įvairių ekonomiško sunkvežimių vairavimo varžybų dalyvisšįsyk suklupo atrankiniame etape ir didžiajame finale nedalyvavo.

„Kortas labiausiai sumaišė pasikeitusios varžybų taisyklės, o ir sėkmės šiek tiek pritrūko: patekau į stipriausių dalyvių grupę. Važiuodamas laikiausi savo įprastos taktikos – pernelyg neskubėti ir sunaudoti kuo mažiau degalų, tuo tarpu varžybų rezultatai parodė, kad čia labiau pasiteisino taktika važiuoti šiek tiek greičiau, leisti varikliui ilgiau dirbti tuščiąja eiga. Antra vertus – turėsiu apie ką pagalvoti, pabandyti įgyvendinti praktikoje ir, tikiuosi, naują vairavimo techniką galėsiu perteikti mūsų kompanijos vairuotojams“,- sakė Mindaugas Tumas. Kompanijoje, kurioje nėra nė vieno „Volvo Trucks“ sunkvežimio, dirbantis vilnietis mano, jog efektyvaus vairavimo įgūdžiai akivaizdžiai padeda nepriklausomai nuo to, kurio gamintojo sunkvežimis yra naudojamas.

Kaip vyko„Drivers’ Fuel Challenge“varžybos
Varžybų finale dalyvavo 28 vairuotojai, nugalėję atrankiniuose varžybų etapuose42 pasaulio šalyse. Finale vairuotojai turėjo per ne daugiau nei 12su puse minučių„Volvo FH“ vilkiku su puspriekabe įveikti 6,9 km ilgio trasą. Svarbiausia užduotis buvo tai padaryti sunaudojus kaip galima mažiau degalų, opapildomi taškai buvo suteikiami vairuotojams trasą įveikusiems greičiau ne kiti dalyviai. Palyginti didelis papildomų taškų svoris bendrame rezultate patvirtino, kaip svarbu važiuojant išlaikyti aukštą vidutinį greitį.

Leave A Reply

Your email address will not be published.