Bus rengiamas „Rail Baltica“ ruožo nuo Kauno iki Latvijos pasienio specialusis planas

„Lietuvos geležinkeliai“ su „URS Infrastructure & Environment UK Limited“ pasirase sutarti dėl europinio standarto geležinkelio linijos Kaunas-Lietuvos ir
Latvijos valstybių siena specialiojo plano parengimo ir poveikio aplinkai vertinimo atlikimo.

Sutarties vertė – 2,397 mln. Lt be PVM

Pagal paslaugų pirkimo sutartį bendrovė „URS Infrastructure & Environment UK Limited“ įsipareigojo parengti specialųjį planą ir atlikti poveikio aplinkai
vertinimą pagal „Europinio standarto geležinkelio linijos Kaunas–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena specialiojo plano planavimo darbų programoje“ išdėstytus
reikalavimus. Numatoma, kad darbai bus atlikti iki 2015 m. gruodžio mėn. 15 d.

Kaip pažymėjo AB „Lietuvos geležinkeliai“ „Rail Baltica“ projekto direkcijos vyr. specialistas Domas Jurevičius, pasirašyta sutartis yra reikšmingas žingsnis vykdant
europinės geležinkelio vėžės tiesimo darbus Lietuvoje. „Rengiant specialųjį planą, bus rengiama planuojamos teritorijos plėtros koncepcija, ir atliekamas strateginis
poveikio aplinkai vertinimas. Atlikus šiuos darbus ir patvirtinus specialųjį planą, bus pradėta žemės paėmimo visuomenės reikmėms procedūra, vėliau bus pradėti
projektavimo darbai ir galiausiai vykdoma statyba“, – komentavo „Rail Baltica“ projekto direkcijos vyr. specialistas.

Papildoma informacija:

Lietuva dalyvauja įgyvendinant tarptautinį transporto projektą „Rail Baltica“, kuris kokybiška geležinkelio linija sujungs Varšuvą, Kauną, Rygą, Taliną ir, pasitelkus
keltą, Helsinkį.

Visos „Rail Baltica“ geležinkelio linijos ilgis nuo Varšuvos iki Talino – apie 1200 km, Lietuvoje apie – 360 km, iki 2015 m. gruodžio mėn., europinė vežė Lietuvoje bus
nutiesta iki Kauno ir bus 120 km. ilgio.

Projektas „Rail Baltica“ finansuojamas Lietuvos Respublikos biudžeto ir Europos Sąjungos TEN-T programos lėšomis.

AB „Lietuvos geležinkeliai“ yra projekto „Rail Baltica“ vykdytoja Lietuvos teritorijoje.

www.vezejugidas.lt

Leave a Reply