Nuo vidurvasario „Audi” TT modifikacijų spektrą papildys kupė ir rodsterio versijos su 1,8 TFSI (132 kW/180 AG) varikliu.
„Audi” TT kupė su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže iš vietos iki 100 km/val. turėtų įsibėgėti per 6,9 sek. TT versija su pagal užsakymą pasirenkama 6 laipsnių „S tronic” automatinė pavarų dėže spurtuotų per 7,0 sek.
Didžiausias greitis abiem atvejais – 241 km/val.
TT rodsteris su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže 100 km/val. greitį turėtų pasiekti per 7,2 s. Modifikacija su pagal užsakymą pasirinkta 6 laipsnių „S tronic” automatine pavarų dėže įsibėgėtų per 7,3 sek.
Abiejų modifikacijų didžiausias greitis – 237 km/val.
TT 1,8 TFSI kupė, priklausomai nuo pavarų dėžės, 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja 7,0 arba 7,6 l benzino ir į aplinką išmeta 129 arba 138 g/km CO2.
TT 1,8 TFSI rodsteris, priklausomai nuo pavarų dėžės, 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja 7,1 arba 7,7 l benzino, į aplinką išmesdamas 132 arba 142 g/km
CO2.
Be šio jėgos agregato į TT modelius gali būti montuojami 169 kW (230 AG) pajėgumo benzininiai 2,0 TFSI (135 kW/184 AG) ar 2,0 TDI ultra dyzeliniai
varikliai.
Galingiausioje „Audi” TTS modifikacijoje naudojamas benzininis 2,0 litro (228 kW/310 AG) motoras.
Bazinės komplektacijos „Audi” TT 1,8 TFSI kupė kainuos nuo 33 685 eurų, o nedengto TT 1,8 TFSI rodsterio kaina prasidės nuo 36 272 eurų.
Šaltinis: vta.lt